Gå til innhold

Reise med Samboer på nyåret.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heihei.

Sambo og jeg tenkte å ta en tur til utlandet på nyåret. Vi er student og lærling så vil ha noe billig noe, men samtidig fint. Skal også se etter et varmt sted, trenger stranda og syden stemningen nå. Vil bli brun! Ser etter en ukes reise. Noen tips? fortell gjerne om hjemmesider og opplevelser:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Veldig billig er jo ofte østblokklandene.. Der kan du få 5 stjerners hotell for en knapp 1000 lapp for mange dager. Som regelnr jeg har reist til "syden" kommer det opp i rundt 5000 for en uke med fly og hotell. Har vert nede i 3000 men da var hotellet noe herk. Vil anbefale dere å lete når januarsalget starter. Da er det mange gode tilbud.

Ellers må du reise ganske langt sør for å få varme tidlig på våren. Har vert i barcelona og nice og slikt i april og da måtte vi bruke jakke. Ellers har jeg vert helt sør i spania i mai, og da var det heller ikkebadetemperaturer:)

Endret av lillemeg90
Skrevet

Du må nok nedover til kanariøyene på den tiden om du ønsker deg sommervarme og strand og litt rimelig.

Utpå nyåret er det ofte restplasstilbud den veien. Gå inn på Star Tour, Apollo og Ving og meld deg på fredagskuppet,nyhetsbrevet og slikt. Da får du inn tilbudene fra de hver uke og det er mye lettere å finne noe som passer.

Skrevet

Vi skal også en tur på nyåret. Hvis du vil ha sol og varme bør du reise til Gran Canaria eller Egypt. På restplass.no har de mange billige pakketurer til blant annet Gran Canaria og Sharm El Sheikh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...