AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Hei. Jeg har begynt å få smerter i magen og lurer på om dette kan være kynnere. Har hatt det i en-to uker og det kommer og går litt utover dagen. Holder på i ca 15 min. Nå har ikke jeg kjempestor mage enda, så det er vanskelig å kjenne at magen blir hard. Men når jeg holder nederst under navelen kjenner jeg såvidt at magen blir hardere. Det gjør også vondt å få orgasme... Men er det slik at jeg bør gi beskjed til jordmor/lege så fort så mulig? Kan dette være farlig for for tidlig fødsel? Det kjennes ut som jeg har et belte som trykker mot magen. Eller at noen stikker meg på innsiden av livmor(litt som når jeg tok ut spiralen). Kommer og går litt og så gir det seg. Har dere vært borti dette så tidlig? Anonym poster: 55f7eaf4fd1b4aff725ecbe6b856577f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 At livmoren blir hard når du får orgasme er ganske så vanlig og ingenting å bekymre seg om. For øvrig synes jeg du kan nevne at du har kynnere på neste kontroll, for det er relativt tidlig å merke det i uke 14, men det er ingen grunn til panikk. Jeg hadde mange og kraftige kynnere gjennom nesten hele svangerskapet sist, men legen tok det med knusende ro og jeg endte opp med å føde en uke etter termin Anonym poster: 58a27bc14945eca49c0a98b052d9558e
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 At livmoren blir hard når du får orgasme er ganske så vanlig og ingenting å bekymre seg om. For øvrig synes jeg du kan nevne at du har kynnere på neste kontroll, for det er relativt tidlig å merke det i uke 14, men det er ingen grunn til panikk. Jeg hadde mange og kraftige kynnere gjennom nesten hele svangerskapet sist, men legen tok det med knusende ro og jeg endte opp med å føde en uke etter termin Anonym poster: 58a27bc14945eca49c0a98b052d9558e Kraftige som i smertefulle? Anonym poster: 55f7eaf4fd1b4aff725ecbe6b856577f
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Jeg hadde også kynnere tidlig, men de var ikke vonde. Sannsynligvis er det ikke noe farlig, men jeg ville tatt kontakt med lege/jordmor på mandag så får du vurdering fra en fagperson. Hos meg var både lege og jordmor klare på at det var lav terskel for å ta kontakt under svangerskapet. Anonym poster: 9e27cc2b7de739868d243e35e869e832
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå