AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 noen som har tips til hvor på gran canaria vi bør reise? vi skal reise med et lite barn, og er derfor ute etter et familievennlig sted med fine strender. er også positivt dersom det er noe å gjøre og se i nærheten, da vi ikke kun skal ligge på stranden. (hvordan er det å ligge på stranden i januar? er det for kaldt?) Anonym poster: b1b3521b40807d3f35c0f148c890a5c1
caroprins Skrevet 16. desember 2012 #2 Skrevet 16. desember 2012 Den fineste stranden er vel amadoresstranden. Puerto Mogan er en koselig rolig liten by å bo i. Personlig liker jeg meg best i Meloneras området. Nå vet jeg ikke hvor gammelt barnet er men ving har sitt familieanlegg Sunwing i Arguinneginn og Star tour har sitt i Bahia Feliz. Om dere har et barn som kan være med i bamseklubber og slikt så er de stedene et bra alternativ selv om de ikke har strender ved anleggene sine. Det er uansett enkelt og billig å ta seg rundt med taxi og buss på grand canaria så man klarer fort å komme seg til en strand. Ellers så finnes der en fin dyrepark med delfinshow, en western by, kamelridning, vannland og mye mere å finne på. Ta en titt på utfluktsprogrammene til de som arrangerer pakketurer ,så får du noen ideer. Temperaturen i Januar kan vel ligge på fra kanskje rundt 17 om kveld/natt og opp til 25/26 midt på dagen.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 takk for svar! men i hvilket området ligger amadoresstranden? jeg er lite kjent med hva som kjennetegner de ulike områdene, men det virker som du har greie på dette så da lurer jeg på hvilket av desse områdene som er best ut fra våre kriterier: (bortsett fra Meloneras som du nevnte som et bra område ) Maspalomas, Playa del Ingles (er dette et mer partysted?), San Augustin, Las Palmas, Puerto Rico.. Anonym poster: b1b3521b40807d3f35c0f148c890a5c1
caroprins Skrevet 18. desember 2012 #4 Skrevet 18. desember 2012 Sjekk ut dette. http://www.startour.no/feriereiser/spania/gran-canaria/maspalomas/blue-star-club-maspalomas-princess/?season=vinter-12-13 Her kan du også lese om utflukter som dere kan være med på.
Ylvamor Skrevet 18. desember 2012 #5 Skrevet 18. desember 2012 Anbefaler ikke Amadoresstranden til barnefamiler, da vi var der var det vldig mye bølger. Mye roligere sjø på Puerto Rico stranden. Jeg syntes også at sanden på Amadores var vond å gå på, det var den ikke på Puerto Rico stranden.
momo Skrevet 18. desember 2012 #6 Skrevet 18. desember 2012 Ikke bo i Bahia Feliz i januar, der blåser det mye og er kaldt. Er ellers et veldig fint og barnevennlig sted. Ville nok reist til Puerto Rico, der er det stort sett sol og varmt på den tiden. Og kjempefin strand.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå