Gå til innhold

Crush på Anja Edin!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis man er lesbisk, hvorfor tenner man da på jenter som er maskuline og ser ut som gutter? :P

Anonym poster: 66b673e143a7e852ddeb43b6f7232319

Jeg kan f.eks ikke svare på det, for jeg er hetero (tror jeg da? Hehe..) Men jeg føler meg tiltrukket av Anja pga den hun er, OG pga at hun er dame. Hadde ikke funnet henne tiltrekkende om hun fysisk hadde vært en mann med samme holdningen. HVORFOR, det vet jeg jammen meg ikke...

Anonym poster: 82736b3ae8d040f691e6a3f54a135d0a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså jeg tror nok jenter som er lesbiske tenner på jenter.. Det er hele greia med det, at de ikke blir forelska i menn, sånn som jeg forstår det. Nå er jeg straight men synes Anja er drømmedeilig i tv-ruta for tiden. Noen lesber er mere feminine, andre har maskuline trekk, men de er til syvende og sist jenter, akkurat som femi homser er menn, og tiltrekkes av nettopp menn.

Anonym poster: 4bbe95dca933844eb4fd36ad078bf9f8

• Liker 3
Skrevet

Man blir jo ikke sexuelt tiltrukket av noen av samme skjønn med mindre man er homo- eller bifil. Jentecrush? du mener vel lesbecrush! Jeg er gutt, og jeg har aldri blitt tiltrukket av en annen mann, selvom jeg kan se det når noen ser bra ut.

Skrevet

Har tenkt det samme selv, men jeg hadde ikke vært så tiltrukket av henne om hun hadde vært en mann...

Mannlig utgave av henne

post-64644-0-97167900-1355597876_thumb.j

• Liker 4
Skrevet

Man blir jo ikke sexuelt tiltrukket av noen av samme skjønn med mindre man er homo- eller bifil. Jentecrush? du mener vel lesbecrush! Jeg er gutt, og jeg har aldri blitt tiltrukket av en annen mann, selvom jeg kan se det når noen ser bra ut.

Nå ser jo Anja veldig ut som en gutt da. Er ganske sikker på at du kunne blitt tiltrukket av en mann som så ut som en dame, men tør ikke inrømme det bare...

Skrevet

Mannlig utgave av henne

...

Han er ikke en versjon av henne, da det kun er henne som er henne. Er ikke bare utseendet, men personligheten og sjarmen. Helheten!

• Liker 3
Skrevet

Nå ser jo Anja veldig ut som en gutt da. Er ganske sikker på at du kunne blitt tiltrukket av en mann som så ut som en dame, men tør ikke inrømme det bare...

Hehe, ok. La gå da.. Du vet bedre hva jeg tenner på enn meg selv :))

• Liker 4
Skrevet

Men kjære vene, bare fordi at du ikke har opplevd det betyr da ikke at alle andre i hele verden har samme oppfatning/opplevelser? Seksualitet er ikke bare sort og hvitt..

• Liker 2
Skrevet

Nei, ikke hvis jeg hadde visst at det var en mann, sånn som TS vet at anja edin er dame.

Skrevet

Jeeeg også! Elsker ho! Blir lesbisk for henne om jeg noen gang skulle bli det , hoh <3

• Liker 2
Skrevet

LOL!

Hun kom for å trene på det treningssenteret jeg jobber på her om dagen,

og jeg bare sto der i resepsjonen og smilte som en tulling da hun kom og dro kortet sitt,

jeg merket ikke engang at hun spurte om kortet ble registrert før 3. gang eller noe. Hoho.

Men ja, fysøren hu var sykt pen.... hot liksom. Og ja, jeg er hetero jente. HAHA.

Anonym poster: 9a1f40c29a5d9ee93eaafeb27f4dc858

• Liker 7
Skrevet

Hehe, godt å vite at jeg ikke er aleine. Er hetero, men sitter og sikler på Anja Edin likefullt - hun er sykt lekker! Hadde hun kommet på døra mi og sagt at hun ville ha meg, så tror jeg at jeg hadde blitt lesbisk på flekken!

Skrevet

Hehe, godt å vite at jeg ikke er aleine. Er hetero, men sitter og sikler på Anja Edin likefullt - hun er sykt lekker! Hadde hun kommet på døra mi og sagt at hun ville ha meg, så tror jeg at jeg hadde blitt lesbisk på flekken!

Da er vi to!

• Liker 1
Skrevet

Mannlig utgave av henne

Å nei, vær så snill! Han er jo ikke i nærheten en gang. :ler:

• Liker 5
Skrevet

Men kjære vene, bare fordi at du ikke har opplevd det betyr da ikke at alle andre i hele verden har samme oppfatning/opplevelser? Seksualitet er ikke bare sort og hvitt..

Når man er hetero så er det sort/hvitt. Ingenting feil med å foretrekke grått, men da er man ikke hetero.

Anonym poster: a85f53549bfef06a9952b9caa958b09c

Skrevet

Hehe, søt tråd. Du vet du har draget når heterofile jenter blir forelska i deg. :fnise: Og er helt enig i at hun er nydelig. Mener også at jeg er helt heterofil selv om jeg har blitt betatt av to-tre jenter i løpet av livet.

• Liker 4
Skrevet

Når man er hetero så er det sort/hvitt. Ingenting feil med å foretrekke grått, men da er man ikke hetero.

Anonym poster: a85f53549bfef06a9952b9caa958b09c

Helt vanlig at maskuline flotte lesber skaper litt kribling hos hetero kvinner, det opplever de fleste en eller annen gang. Ganske enkelt fordi man tiltrekkes av maskulinitet, og at det er noe litt spennende med kombinasjonen. Man er likefullt hetero selv om man har en sånn crush i ny og ne, det sier seg igrunn selv, ellers ville det betydd at det ikke finnes hetero kvinner ;)

Anonym poster: 0595243fa9e7b707db46098001027770

• Liker 2
Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte! Ble nysgjerrig på Anja Edin første gang jeg så henne i håndball-VM i Kina for noen år tilbake. Syns hun er helt utrolig sexy og pen. Elsker bare hele stilen hennes, utstrålingen og måten hun er på og selvfølgelig er det ikke noe minus at hun er en hel rå håndballspiller. Er helt svak for denne jenta! Jeg har også samboer og aldri tidligere følt noen tiltrekning til andre jenter.

Skrevet

Åh. Nei, nei og atter nei. En sutrende linselus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...