AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Hei! Er en gutt i slutten av tenårene som har hatt utrolig god sex med ei jente på samme trinn (3 VGS) her for en uke siden, litt tilfeldig. Om 1 uke er jeg invitert på fest hos ho, og jeg ser for meg at vi kommer til å hoppe til sengs en gang til, da hun tydelig viser interresse for meg på skolen og andre steder. Denne jenta er ikke ei jente jeg kunne tenkt meg noe forhold med av diverse grunner, og håper det er slik den andre veien også. MEN jeg kunne absolutt tenkt meg ho som FF! Så, dere jenter/damer her: Hva er den beste måten dere kunne sett for dere å fått et slikt spørsmål om? På skolen neste dag, på telefon? Direkte, indirekte? Har ikke særlig mye rutine på et slikt spørsmål, og føler det fort kan bli kleint selv om jeg lett kan prate det bort. Setter pris på svar! Anonym poster: e24e858123f36f590166a6ad55915a9a
darth Vader Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 ikke spør om noe som helst. bare møt henne på festen, flørt og hopp til sengs. neste dag drar du hjem til ditt. for å unngå for mange følelser og forholdsspørsmål er det viktig å ikke bli for lenge hos henne neste dag. i tillegg bør du unngå å være noe med henne utenom når dere har sex. dog, selv dette vil kunne fungere i kort tid. enten får hun følelser (skjer som regel), du får følelser (skjer av og til) eller så finner hun til slutt noen andre (skjer av og til). 1
Ferny Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 (endret) Ville ikke spurt direkte - da tror jeg jenten fort kan føle at du "bruker" henne (selv om hun i og for seg kanskje ønsker en lignende ordning). Det har litt å gjøre med hvordan jenter vil bli oppfattet. På en annen side synes jeg det er viktig at du er tydelig med hva du ønsker. Du kan si ting som at du ikke er klar for noe forhold nå, ikke på utkikk etter noe seriøst etc. Da ser du fort om hun er gira på samme opplegg, eller om det bare kommer til å bli drama og knuste hjerter. Endret 15. desember 2012 av Ferny 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Spør tydelig, selvsagt helst face to face og i en privat setting. Si at du ikke ønsker et forhold og at du derfor synes det var best å bare si det for å unngå eventuelle sårede følelser. Så ser du bare an hva hun sier, om hun ønsker et forhold så må dere jo bare holde opp. Men om hun heller ikke ønsker et forhold kan du jo bare spørre om du kan regne deg som hennes fuckfriend:) Gjorde en kompis til meg og vi hadde herlig sex i flere år. Og ja, vi er venner fremdeles:) Anonym poster: c7782f0d36d06a387d471af6d7e9ea96
seaworld Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 (endret) Spør direkte. Men så klart ikke start samtalen med det.. Ta det opp underveis mens dere snakker sammen og vær ærlig. Bare si det som det er, at du kunne tenke deg et rent fysisk forhold uten noe mer, og spør om dette er noe hun kunne tenke seg. Jenter takler fint at dere spør rett ut om noe sånt. Bare vær 100% ærlig med henne og vær tydelig på at du kun ønsker noe fysisk. Så vet hun at hun ikke kan forvente seg noe mer. Hilsen jente Endret 15. desember 2012 av seaworld
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå