Gå til innhold

min sønn sin STINKENDE venn!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor er ts? Vi vil vite hvordan det gikk i svømmehallen og om det hjalp

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hmmmmmm skrev (1 minutt siden):

Hvor er ts? Vi vil vite hvordan det gikk i svømmehallen og om det hjalp

Hoved innlegget er fra 2004...

Skrevet

Afrikanarane luktar ofte litt meir enn oss nordmenn, medan folk frå t.d. Kina mange gongar ikkje luktar noko. 

Scientists in recent years have shown that many East Asians, a group that includes China's ethnic Han majority, have a gene that lowers the likelihood of a strong “human axillary odor” — scientist-speak for body stink. 

Skrevet

Jeg hadde en venninne som var helt Norsk, men hun luktet så jævlig at jeg brakk meg av henne. Jeg var 11 år den gangen. Hun skulle sove hos meg og jeg tenkte bare at jeg måtte få henne ren før hun skulle sove i min seng sammen med meg (hadde dobbeltseng), så jeg sa at jeg går i dusjen nå, du kan bare låne dusjen etter meg, har sånn kjempe god dusjsåpe du bør prøve!, men hun ville ikke dusje og jeg måtte sove vedsiden av henne med sånn lukt og det ble en helt søvnløs natt og fullt bytte av sengetøy dagen etter... 

Det jeg tenkte er at du kan foreslå noe bade aktiviteter.. nå er det jo ikke sesong for det, men ta de med til et basseng eller noe.. ellers så kan du få dem til å gjøre en aktivitet som de blir møkkete av sånn at du kan "kreve" at de dusjer. 

Anonymkode: cd13e...1cc

Skrevet

^ hahah så nå at tråden er fra 2004 😂 

Anonymkode: cd13e...1cc

Skrevet
Gjest Anonymous skrev (På 9.3.2004 den 20.58):

Hei

Trenger noen råd fra dere...min sønn er blitt veldig god venn med en i nabolaget ,han kommer fra afrika...er en snill og grei gutt,MEN problemet er at han stinker såå sinnsykt..når de er hjemme hos oss,må jeg lufte ut rommet han har vært i,for det er så forferdelig...Når det er helg og skolefri,vil de gjerne at han skal overnatte hos oss,men eg holder ikke ut den lukten hans..tror det er svette-lukt,selv om han bare er 8 år..

Men hva kan jeg gjøre da?Kan jo heller ikke fortelle det til min sønn..

Noen som har noen tips til meg...slik at de kan fortsette å være venner,å ha det kjekt hjemme hos oss også..?

Kanskje det har med matlaging og krydder å gjøre? De synes sikkert vi og stinker.

Anonymkode: d8a2b...a27

Skrevet

Lurer på om ts fikk vasket den gutten 🤣 som er en voksen mann i dag. Tror dere han stinker fortsatte?

Anonymkode: ed759...0ee

Skrevet

oj dette var en gammel tråd.. Gutten er nok en veletablert mann nå. Det gikk sikkert bra med luktene. 

Anonymkode: 7b821...745

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er i hvert fall noe som stinker av dette innlegget. Og det er rasisme.

Anonymkode: beb3c...d76

Så bra at du kunne ta opp en ATTEN ÅR gammel tråd for å påpeke dette 👌🏻

Anonymkode: 6eb06...d7b

Skrevet

Utlendinger bruker veldig mye krydder sikker på at det ikke er det som lukter da ? 🙂 

Skrevet
Maskinfører skrev (8 minutter siden):

Utlendinger bruker veldig mye krydder sikker på at det ikke er det som lukter da ? 🙂 

Jaggu bra du kunne komme inn foreslå det etter 18 år, spesielt siden det også ble påpekt for 18 år siden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jaggu bra du kunne komme inn foreslå det etter 18 år, spesielt siden det også ble påpekt for 18 år siden.

Jeg så ikke 2004 før etter det var kommentert dessverre 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du, jeg lurer på et par ting.

- Hvordan fant du denne 18 år gamle tråden? Lette du spesifikt etter en eldgammel tråd? Søkte du på noe i google og denen tråden kom opp? Hva søkte du på?

- Merket du ikke at tråden var 18 år gammel? Hvordan er det mulig?

Anonymkode: f8dea...52e

Det er en simpel form for trolling å dra opp eldgamle tråder, det beste er å ikke reagere eller svare.

Anonymkode: 8b40a...080

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...