Gjest meg Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Jeg hadde spontanabort for litt over en uke siden. Sluttet å blø, fikk syke smerte i magen og begynte å blø igjen. Nå har jeg gått med smerter i magen i 3 dager. Idag våknet jeg av at jeg spydde og diare (sorry detaljer) Har smerter i magen enda, spesielt helt nede. Er det normalt? Etter spontanabort? Eller har jeg bare fått spysyken?
Gjest Novacane Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Spysyken er jo noe som går nå, veldig mange som har det og det er veldig smittsomt. Selv lå jeg våken i hele natt med en sinnsyk mageknip, ante ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, har roet seg litt nå, men kjenner meg rett og slett ganske uggen.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Spysyken er jo noe som går nå, veldig mange som har det og det er veldig smittsomt. Selv lå jeg våken i hele natt med en sinnsyk mageknip, ante ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, har roet seg litt nå, men kjenner meg rett og slett ganske uggen. ja, tenkte det. Men fy så vondt det er. Føles ut som jeg skal dø.. Må spør om noe ekkelt; Jeg spiste paprika i går kveld, idag når jeg spydde så var paprikan hel. Det kan vel ikke være normalt?
Gjest Novacane Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Uff..hørtes ikke godt ut. Nei, det høres jo litt smårart ut, men du burde vel se det ann litt over helgen kanskje og hvis du fortsatt er dårlig på mandagen ville jeg tatt en tur til legen
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 Det gjør vondt bak ryggen og.. vondt å reise meg opp osv. Er vell etter spontanaborten.. Trekker ikke livmora seg sammen eller noe?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 Jeg vet ikke, men tror det er på tide med et legebesøk. Vondt nederst i magen og bak i ryggen høres ut som om det kan være noe med livmora. Var du til legesjekk etter spontanaborten? Fikk du en utskrapning? Har du feber? Litt bekymra for at du kan ha en infeksjon. Anonym poster: cb9c817b5840111606bb2f93450fa715
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2012 #7 Skrevet 15. desember 2012 Jeg vet ikke, men tror det er på tide med et legebesøk. Vondt nederst i magen og bak i ryggen høres ut som om det kan være noe med livmora. Var du til legesjekk etter spontanaborten? Fikk du en utskrapning? Har du feber? Litt bekymra for at du kan ha en infeksjon. Anonym poster: cb9c817b5840111606bb2f93450fa715 ja gikk til gynokolog. Tok innvendig ultralyd, de såg ingenting. Alt var fint. Var hos legen nå, og kan kanskje ha en underlivinfeksjon. Men jeg skal prøve med smertestillende ( han fikk beskjed av gynkologene), siden jeg har lav crp. Jeg er så redd. R*edd for å dø av det og bli steril. Andre som har hatt underlivsinfeksjon?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå