Gå til innhold

Til alle som sliter med bakdelen....

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ville ha sånn rumpe? Hva mener du? Har hun valgt rumpa si sjøl eller? Det har ikke jeg fått lov til...

Man kan jo på en måte forme rumpa ved å trene da.

Synes J-lo har litt stor rumpe jeg også, men den er jo flott fordet da.

Bare den er stram og ikke flat så er jo det det viktigste når det gjelder utseendet på rumper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ville ha sånn rumpe? Hva mener du? Har hun valgt rumpa si sjøl eller? Det har ikke jeg fått lov til...

Ja, hun tok jo en operasjon?!

Gjest Estrela
Skrevet

Ja, hun tok jo en operasjon?!

Det tror jeg var bare rykter.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ryktene sier hun har sprøytet silikon inn i rumpeballene....

Gjest Estrela
Skrevet
Ryktene sier hun har sprøytet silikon inn i rumpeballene....

Du mener at man ikke kan ha en slik rumpe som resultat av gode gener/hard trening?

Beyonce Knowles f.eks, trenes av en toppidrettstrener. Har du sett bena hennes? :wink:

Tror ikke J-Lo knusler på pengene når det gjelder kroppen sin, men mener bestemt at hun ikke har operert seg noe sted.

*fatter ikke at jeg gidder å diskutere rompa til J.Lo*

Skrevet

Tror ikke at hun er operert, men at det ligger MYE trening bak vet jeg!!

Så kan man jo undres over hvilken låvedør hun ville hatt om hun ikke trente flere timer for dagen :wink:

Skrevet

Set finnes definitivt større romper enn J-Lo sin, men jeg synes faktisk at hun har ganske stor i forhold til hvor slank hun er! Hadde den vært noe særlig større ville det sett noe snålt ut... tror jeg da.

Skrevet

men husker det var mye snakk om dette i media, om at hun plutselig hadde fått sprettrompe på "dagen"! Man kan også se det på eldre bilder, at hun egentlig har en mye flatere rumpe. Så jeg tror ikke trening kan gi en så stor forandring på så kort tid?! Dessuten så er hun jo ganske så slank ellers også.. Hm... dette er å bli et mysterium, eller hva? ;)

Skrevet

Men så har hun jo insistert på at rumpen hennes skal manipuleres mindre på flere bilder + filmplakater hvor rumpen hennes kommer med.

Skrevet

Så noen min av filmen "Anaconda" (som forøvrig går på ZTV nå), denne filmen er fra 1997. så da stemmer det nok at det er hennes egen rompe da...siden filmen er såpass "gammel" nå. trodde hun hadde tatt operasjon el.lign, som jeg skrev tidligere...

Hehe, jaja, nok om henne!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...