Gå til innhold

Til alle som sliter med bakdelen....

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har årvis vært misfornøyd med baken min. Faktisk så hater jeg den! Har slanket, har trent, men ingenting hjalp ( er nokså tynn fra liv og oppover). Synes at kroppen min var stygg pga baken min!

Helt til nå....... å se stjerner som Jennifer Lopez og Beyonce på cover til alle slags mote blader, får meg til å tenke: hey! Alle gutter er jo gærne etter dem, og baken dems er ikke no mindre enn mine :-) Samtidig får jeg tilbake meldinger fra guttevenner at de faktisk blir tiltrukket av jenter/damer med fyldige form, spesielt bakdelen :P Ikke bare det, en stund siden leste jeg at David Beckham ønsket at Victoria hadde litt fyldigere bak, det er mye sexyere ( stjerne som Nicole Kidman ønsket også bakdel som Jennifer Lopez )

Så til alle dere jenter ( inkludert meg :) ) der ute som SLITER med å få mindre bak og som aldri får resultat: Slapp av, vi er vakre med fyldige form. Mange synes det er pen!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Oi....det er meg igjen :) glemte å si: nå er jeg fornøyd med meg selv! Jeg er sååååååååååååååååå glad :P

Skrevet

Veldig bra å høre at du er nå tilfreds med kroppen din og at du har lært å bli glad i deg selv, akkurat som du er! :-) blir glad av sånne innlegg jeg!

Gjest Anonymous
Skrevet

ja er det ikke gøy!? Jeg digger den nye "moten"... Har selv litt større rumpe enn det jeg kanksje burde hatt. Men den er jo forsåvidt fast og fin da:)

Men tenk da dere, hvor mye sånne idealer påvirker oss! reklame, pop-indusrti osv osv.. Skulle ikke behøve å la de bestemme over vår selvfølelse..! :evil:

Gjest Donna
Skrevet
Jeg ble ikke så glad da jeg kikket på Jennifer Lopez sin liksom så store bak- for den er ikke stor jo ... hvis den er stor .... da er min diger da jo ...nei - jeg greier ennå ikke å se på rumpa mi som fin ...jeg SER jo selv at den ikke er det ...hadde man kommet med modeller som faktisk HAR stor rumpe - for å sammenligne - så hadde jeg nok sett litt lettere på det ...slik det er nå - er min diger - hennes er liten og fin...
Gjest Estrela
Skrevet

Jennifer Lopez har da ingen stor rumpe!! Litt mer kvinnelig enn Kate Moss sin, jo, det er den! Men STOR!? :o

Lurer da på hvordan en liten rumpe ser ut. To erter nede på baksiden av en tynn stilk?

Jeg har ikke stor rumpe, og min er litt større enn Lopez`! (Ivertfall etter hva jeg kan se)

Gjest Donna
Skrevet
Jennifer Lopez har da ingen stor rumpe!! Litt mer kvinnelig enn Kate Moss sin, jo, det er den! Men STOR!? :o

Lurer da på hvordan en liten rumpe ser ut. To erter nede på baksiden av en tynn stilk?

Jeg har ikke stor rumpe, og min er litt større enn Lopez`! (Ivertfall etter hva jeg kan se)

:klappe:

Gjest Estrela
Skrevet

Her kan dere selv studere "vidunderstumpen" som man helst skal ha.

Er ikke så langt unna, jeg. :ler:

Synes fremdeles ikke denne dama har stor rumpe. Større enn det som er vanlig for dagens kjendiser, ja, men ikke stor!

Gjest Poirot
Skrevet
Jeg ble ikke så glad da jeg kikket på Jennifer Lopez sin liksom så store bak- for den er ikke stor jo ... hvis den er stor .... da er min diger da jo ...nei - jeg greier ennå ikke å se på rumpa mi som fin ...jeg SER jo selv at den ikke er det ...hadde man kommet med modeller som faktisk HAR stor rumpe - for å sammenligne - så hadde jeg nok sett litt lettere på det ...slik det er nå - er min diger - hennes er liten og fin...

Enig.

Jeg minner liksom ikke om henne i min størrelse 42...

Skrevet

Jeg som alltid syntes jeg hadde for stor rompe... og så bikker man 30 og ser at rompa blir både flat, bred og siiiiger nedover. Den var faktisk ganske flott! God å sitte på var den også :roll:

Nå skulle man gitt ganske mye for en JLo ræv - som jeg synes er ufattelig vakker - både rompa og hele kroppen, proporsjonene... hele pakka...

Blir man noengang fornøyd? Nope, man gjøkke det vettu...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med baken min, det er lårene jeg alltid har mislikt..

Er dessuten drittlei av at jennifer lopez blir betegnet som "stor", "frodig" etc..hva er hun, str 38? Hun er jo slank, se på magen hennes! Og at f.eks Chaterina Zeta Jones omtales som "frodig" hun også..

Men uansett, en veltrent bak er en pen bak.

Og vi må bli flinkere til å høre på kompisene våre istedetfor magasinene..der presenteres et totalt forstyrret bilde av skjønnhet..

Om vi ikke kan forandre bladene, kan vi forandre hvor mye vi lar oss påvirke!

Gjest Donna
Skrevet

lårene ja .... har en tendens til å se de i ett med baken - egentlig er det vel de jeg er mest misfornøyd med ... :roll:

Skrevet

Jeg syns rumpa mi er NYDELIG jeg - og den er definitivt omtrent dobbelt så stor som J Lo sin :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg syns rumpa mi er NYDELIG jeg - og den er definitivt omtrent dobbelt så stor som J Lo sin :wink:

med en slik rumpe og de puppene så må du jo være en knock out :wink::ler:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

jeg har ikke så gigaræv som alle later til her, men den er iallfall større enn midjen og ikke hengende, så da er jeg fornøyd med DEN!

Gjest Virvel
Skrevet
Jeg ble ikke så glad da jeg kikket på Jennifer Lopez sin liksom så store bak- for den er ikke stor jo ... hvis den er stor .... da er min diger da jo ...

Helt enig! Overhørte noen jenter en gang som diskuterte nettopp Jennifer Lopez... og de mente visst at hun hadde "stor" rumpe. Nå pleier ikke jeg å ta meg så nær av slikt, vanligvis er jeg ganske fornøyd med meg selv, men akkurat da ble jeg faktisk litt lei meg. Rumpa mi er sikkert dobbelt så stor som Jennifer Lopez sin. :roll:

Skrevet

med en slik rumpe og de puppene så må du jo være en knock out :wink::ler:

Det er akkurat det jeg er! :sexy::hoho:

Skrevet

Dere har rett når dere sier at J.Lo ikke har stor rumpe, hun har en kvinnelig rumpe :klappe: sånn rumpe som jeg vil ha!

Skrevet

Skjønner ikke at j-lo i det hele tatt ville ha sånn rompe jeg. Jeg synes ikke det er noe pent, men jeg har det faktisk selv! Er str 38 i bukser... Men men. Kjæresten liker det da, men ikke vet jeg...er ikke så mye å få gjort med det heller! Prøver å like meg selv slik som jeg er skapt :-?

Skrevet

Ville ha sånn rumpe? Hva mener du? Har hun valgt rumpa si sjøl eller? Det har ikke jeg fått lov til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...