Gå til innhold

Single jenter... Er dette NORGES KJEKKESTE "Mann"?

Fremhevede innlegg

Gjest white tiger
Skrevet

Er overhodet ikke enig i at dette er Norges kjekkeste mann (nå har jeg ikke satt meg inn i hvordan VG kommer frem til dette, men tviler på at han der hadde vunnet 1. plassen hvis de hadde gjort litt ordentlig research på området). Fyren er jo ikke stygg, men hvis man først skal kåre Norges kjekkeste så må det jo finnes tusenvis av kjekkere menn å velge mellom.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh...antyder du at 67 år er under førti..? Isåfall bør du gjerne fordype deg litt mer i matte. =P

Han/hun mente sikkert at "over førti" er et uttrykk som passer når personen ser ut som han er i førtiåra, altså litt der omkring, men en person på 67 er jo i pensjonsalder, og da blir "over 40" en litt vag og misvisende beskrivelse fordi det er nesten 30 års forskjell på 40 og 67.

Anonym poster: 5b527c88581662769ba66309b9f8cd42

Skrevet

Han/hun mente sikkert at "over førti" er et uttrykk som passer når personen ser ut som han er i førtiåra, altså litt der omkring, men en person på 67 er jo i pensjonsalder, og da blir "over 40" en litt vag og misvisende beskrivelse fordi det er nesten 30 års forskjell på 40 og 67.

Anonym poster: 5b527c88581662769ba66309b9f8cd42

Skjønte det, men det ble formulert på en sånn måte, at jeg ikke klarte å dy meg fra å kommentere det. Enkelte formuleringer kan man bare ikke la forbigås i stillhet. ^^

Skrevet

Stemmer nok ikke helt, jeg kjenner veldig mange norske skuespillere, og ytterst få av dem har skuespillerforeldre. Kan ikke komme på at så mange av de profilerte har det heller, utover nevnte Oftebro, Janne Formoe og Kristofer Hivju?

Nei vel.
Skrevet

Han var veldig kjekk i Kon Tiki, der hadde han et litt barskere utrykk enn på bildet som vises i denne tråden. men Norges kjekkeste? Tja...

Skrevet

Feil, DETTE er Norges mest kjekkeste / sexy mann.... (i mine øyne ihvertfall :P)

http://pub.tv2.no/mu...__8114403x4.jpg

For glætt for meg, må være litt mer lurvete. Men da kommer vi i det minste ikke til å slåss om de samme mennene, Jodi. :nigo:

Skrevet

åå er han sønnen til nils ole oftebro? De var like når jeg tenker meg om. By the way.. er anette hoff mora?

Jupp. :wink:

Skrevet

Litt over førti :fnise:

Bare sånn ca 28 år mer...

Anonym poster: 8261ae9f751d9f5960cc5daa7fac27a2

Så du er 12 år? TIl orientering er en mann på 40 ikke en gammel mann. En mann på 80 er en gammel mann.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Når ble 67 år over førti? LOL

Anonym poster: 3ce6882e3d0db05ca2df8085d8440d17

Jørgen Langhelle er over 40 år.

Og ja rent grammatisk er 67 år over 40 det også, men jeg er litt usikker på hvor tallet 67 kommer fra i forbindelse med Jørgen Langhelle.

Endret av KateW
Skrevet

Mye penere i filmen, enn i artikkelen :-) Synes nå ikke han så helt fryktelig ut, men som sagt, mye penere i filmen :-)

Skrevet

For ung, for glatt og for strøken.

Skrevet

Stemmer nok ikke helt, jeg kjenner veldig mange norske skuespillere, og ytterst få av dem har skuespillerforeldre. Kan ikke komme på at så mange av de profilerte har det heller, utover nevnte Oftebro, Janne Formoe og Kristofer Hivju?

Sverre Anker Ousdal og Mads Ousdal

John Skolmen, Kristian Skolmen og Hege Schøyen er alle i slekt.

Ine Jansen og Per Jansen

Maria Bonnevie og Jannik Bonnevie

Ulrikke Døvigen og Kjersti Døvigen

Familien Heide-Steen

Familien Stang / Lillo Steenberg (Per Lille, Andrine Sæther, Wenche Foss)

Familien Maurstad

Familen Aabel

Jeg kan holde det gående lenge, men Gjest har rett. Å være norsk skuespiller uten far eller mor eller muligens en onkel i bransjen er så og si dødfødt.

Skrevet

Stygg!!!

Og du er 14 år?

• Liker 2
Skrevet

Han lignet veldig på faren sin! Synes øynene hans er spennende, men de kvalifiserer ikke til å kalle han Norges mest sexy mann, for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...