Gå til innhold

Hybelboer med kroppskomplekser.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hybelboer med kroppskomplekser. Hun har hatt anoreksia før, og er tynn. Hun trener hun konstant, drikker slankeshakes og snakker om hvor feit hun er. Vi har ikke bodd sammen lenge, og vi kjente ikke hverandre fra før. Jeg føler meg ganske utilpass i situasjonen. Jeg kjenner ikke personen så veldig godt, og har aldri vært borti noen som sliter med dette. Dagene mine går til eksamenslesing, og vil helst være uten dette kroppspratet hennes hele tiden.

Er det dårlig gjort av meg å ignorere at det er et problem her?

Anonym poster: af0c7d9693431e6f0724836c599fcdb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er begrenset hva du får gjort med en anorektiker. Du kan jo si som sant er, at du ikke er interessert i å høre om kroppsmaset hennes, og at du ikke vil snakke med henne om mat, slanking og trening, da du føler deg utilpass når hun snakker om slike ting hele tiden..? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Det er begrenset hva du får gjort med en anorektiker. Du kan jo si som sant er, at du ikke er interessert i å høre om kroppsmaset hennes, og at du ikke vil snakke med henne om mat, slanking og trening, da du føler deg utilpass når hun snakker om slike ting hele tiden..? :klo:

Jeg er redd for at hun kommer til å bli dødsfornærmet. Orker ikke å ha dårligere stemning her, enn det allerede er! Hehe.

Anonym poster: 815b6e89505a120840a3bedf5277323a

Skrevet

Må du snakke med henne da?

Skrevet

Jeg synes ikke det er dårlig gjort av deg å overse det. Du får ikke gjort noe med det der uansett.

• Liker 1
Skrevet

Må du snakke med henne da?

Hun snakker jo om det konsant, så ja vil gjerne si i fra at det er distraherende for lesingen min på en fin måte.

Gjest proteinet
Skrevet

Hun snakker jo om det konsant, så ja vil gjerne si i fra at det er distraherende for lesingen min på en fin måte.

Distraherende for lesingen din? Følger hun etter deg og prater om ernæring?

Overse henne, om det ikke fungerer, så får du bare si rett ut at du er lei alt pratet om slanking. Si at du blir i dårlig humør av det, da burde hun iallefall gi seg.

Skrevet

Lås døra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...