Gå til innhold

Et undermenneskes liv


SubHuman

Anbefalte innlegg

Litt om meg: Gutt, 17 år, heter Håvard, bursdag nå snart, liker å gjøre litt av hvert - lesere (hvis det kommer til å komme noen) vil kanskje se det. Ellers så er livet mitt ikke så interessant.

Dag 1:

Kjære dagbok, jeg forsov meg. Kom tidsnok på skolen, var den eneste på skolen hvor nettet fungerte. Wuhu. Så kom jeg hjem, en venninne av meg opplever en depresjon, prøver å hjelpe henne. Merker at jeg selv begynner å bli ganske lei meg. Ellers så har jeg blitt utsatt for grusomheter :jolie: av min familie. Prøver å vente på at et spill skal starte, men ser ut som at det er forgjeves. Er fredag imorgen, heldigvis.

Dagens sang: http://www.youtube.com/watch?v=7LJRZpFQyL4

Pleier ikke å høre på sånn musikk, men synes den er ganske fengende.

Dagens sitat: Never think that war, no matter how necessary, nor how justified, is not a crime. Ask the infantry and ask the dead. -Ernest Hemingway

Endret av SubHuman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 2:

Ettersom det er så lenge siden (hele 2 dager!) så husker jeg ikke så mye. Hmm, jo kjøpte meg Dawnguard DLC-en til Skyrim, så spilte vel mer eller mindre hele dagen, foruten da jeg var på skolen da. Ellers så fant jeg en morsom video på youtube, den får gå under dagens humor:

Synes bare skjellet mannen er så søt.

Dag 3:

Kjære dagbok gjorde ikke noe mer produktivt på lørdagen heller, lastet ned Dragonborn, så spilte vel hele lørdagen også - pleier ofte å gjøre flere ting i helgene, men denne var bare en slappe av helg. Ellers så hadde det snødd ganske kraftig utenfor huset, og kattungen var særdeles leken, og kunne ikke gå trygt noe sted, for plutselig så angrep hun meg ovenifra eller det kom noen poter under fra stolene og sofaer som holdt fast foten min.

Dagens sang og humor:

Er en fin sang, samtidig som at det er morsomt å se på. Bare se på fjeset hans, spesielt mot slutten ^^

Dag 4:

Min gode gamle dagbok, idag har jeg gjort mye rart. Først hugget jeg et juletre i skogen -lovlig-, så bakte jeg pepperkaker. Ved å bake pepperkaker så spiste jeg for det meste av deigen og skjærte ut noen får pepperkakemenn, reinsdyr, snøkrystaller etc. Men uansett føler at jeg spiste for mye pepperkaker :( Og nå må jeg gjøre ferdig en skoleoppgave, som ikke vil ta så lang tid, når jeg er ferdig med den så blir det FRIHET!

Får vel slenge på det obligatoriske youtube klippet, og idag så kjører jeg på med verdens, nei tidenes, beste julesang: **Trommehvirvel** Frosty the Snowman! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...