Gå til innhold

ANJA EDIN, hva er vitsen med..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..den shortsen du spiller i? I EM...

leste en artikkel hvor du sier at du ikke greier å spille i den korte trange shortsen som de andre spiller i. det er jo greit. du bruker en litt løsere og litt lengre shorts.

MEN så har du en tettsittende tights under denne shortsen. tettsittende tights bruker gutta for å holde ballene og pikken på plass så de ikke henger og slenger mens de løper. vet du er lesbe, men kukk og baller har du vel ikke?

Anonym poster: ee93b23092d8cd5e494751691cc1dd48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Anja Edin er litt opptatt akkurat nå. Hun spiller håndballkamp. Så blir overrasket om du får noe svar.

Hvilken rolle spiller det hvilken shorts hun spiller med, forresten?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anja Edin er litt opptatt akkurat nå. Hun spiller håndballkamp. Så blir overrasket om du får noe svar.

Hvilken rolle spiller det hvilken shorts hun spiller med, forresten?

Tydeligvis en ganske stor rolle for enkelte.. Jaja, heia NORGE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok fordi en løs shorts kan bli litt flashy-flashy.. Jeg ser ikke helt den sammenhengen du drar til hennes legning.

Anonym poster: 2b25fe65de0e8df9580055c69f3622ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns faktisk alle sammen skulle gjort som Anja! er ikke alle som liker og se den lille shortsen langt oppi rumpa;)

Anonym poster: fd4f3fb59b80a6dc68a39e31ec3042ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrondrops

Er du sur for at du ikke får se nok av låra til Anja eller?

Skjønner henne godt jeg, er vel ikke alle som har lyst til å vise hver flik av kroppen til alle tider. Stakkars sandvolleyjenter sier jeg bare. HUFF!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært trener for håndball i flere år nå, og "mine" jenter bruker dette nettopp fordi shortsen kan være noe løs og dersom de faller osv. så har de ikke lyst til å vise frem rompen og trusen til publikum ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte håndball i ganske mange år, og det å ha tettsittende sykkelshorts under draktshortsen var noe absolutt alle gjorde. Løstsittende shorts blir nemlig i overkant avslørende når man er i dueller og kaster seg og whatnot.

Voks opp.

Anonym poster: 8fb786464aacb7ce45866986da4c4a68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fd4f3fb59b80a6dc68a39e31ec3042ec' timestamp=1355449439' post='11954669]er ikke alle som liker og se den lille shortsen langt oppi rumpa;)

Å joda! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg spilte håndball i ganske mange år, og det å ha tettsittende sykkelshorts under draktshortsen var noe absolutt alle gjorde. Løstsittende shorts blir nemlig i overkant avslørende når man er i dueller og kaster seg og whatnot.

Voks opp.

Anonym poster: 8fb786464aacb7ce45866986da4c4a68

Vi gjorde også det. Håndball er en brutal sport, og man blir lett kledd halv-naken et par ganger i løpet av en kamp. Noen er ikke komfortable med det på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...