Gjest _Trude Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Jeg er 1.77 cm. Jeg veide 82 kg etter at jeg fikk førstemann Men etter å ha jogget, kombinert lavkarbo med kaloritelling så veier jeg 72 kilo! Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle få det til! Hva synes dere? Er 72 kilo ok eller for mye?
Adele Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Det er da langt ifra for mye. Du veier nok når du er fornøyd med vekten din selv. Enkelt og greit.
Gjest *Maja* Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Vekta har ingenting å si. Det viktigste er at du føler deg vel med deg selv er fornøyd med deg selv
Gjest _Trude Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 Blir man noen gang fornøyd? Jeg veit ikke lenger om jeg er slank eller om jeg lar tallene på vekta tulle med meg, fremdeles så synes jeg at jeg har litt ekstra hake, at magen velter seg når jeg sitter, at jeg ser småfeit ut over ryggen på fotografier... Jeg lurer på om vekta er deffekt?!
Gjest *Maja* Skrevet 13. desember 2012 #6 Skrevet 13. desember 2012 Om du vil stramme opp så er det bare å fortsette med sunt kosthold og trening
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå