simbapus Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Jeg vil overaske typen med en weekend et sted i januar/februar .. Jeg er student, så det må være et rimelig sted .. Gjerne en by hvor spa, mat og drikke, shopping og andre fasiliteter er for en billig penge :-) noen forslag, erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Sjekk tråden ovenfor her, den om Berlin... Hvor skal dere reise ut ifra? (Har endel å si når man skal velge reisemål) Anonym poster: 862e8bfc12f6cc907b20fee588b06561
Ike Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Synes også Berlin er spennende. Mye kultur, bra shopping, gode og varierte restauranter samt barer og puber. Vet ikke hvordan det er der på vinterstid, da jeg var der om sommeren. Uansett er det en by som er verdt en visitt!
lillemeg90 Skrevet 18. desember 2012 #4 Skrevet 18. desember 2012 Anbefaler budapest. Her er det meste billig:)
caroprins Skrevet 19. desember 2012 #6 Skrevet 19. desember 2012 Da vil jeg anbefale en weekendtur fra oslo med en av Colorlines Kiel ferger. Det er ofte billige turer i januar og februar. En vanlig rimelig innvendig lugar har både eget bad, god dobbeltseng og tv. Båten har flere restauranter, spa, treningsrom, boblebad, badeland, kino, butikker,show og danserestauranter og pub. Noe for enhver smak så man kan kose seg ombord. Båten ligger 4 timer i Kiel og da kan man ta seg en tur ut å kikke på omgivelsene eller gå på et digert shoppingsenter like ved kaia eller bare være ombord og kose seg. Selv har vi gjort forskjellig og siste gang vi dro var det litt surt og kaldt,så vi var oppe i treningslokalet og lå i boblebadet og koste oss mens båten lå til kai.,
Gjest barista Skrevet 19. desember 2012 #7 Skrevet 19. desember 2012 Jeg ville styrt unna Kiel båtene. Prøvde de selv for 1,5 år siden, ble fryktelig kjedelig og dyrt etterhvert. Lite å gjøre, eller se. Og meget dyrt!!! Anbefaler Berlin, veldig spennende! Ellers er Riga og Tallin kjempe kos. Dere kan jo også gå for en Danmarkstur, og bosette dere på en søt liten kro, og gå for idyll. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå