Tigerinne Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Det virker som om rolig og mykt er best som forspilt, men at det må gå mye raskere for at han skal komme. Stemmer det? Gjerne ronke siste biten for å komme helt? Er usikker...
Silfen Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Du kan joi vet spørre han. Vi vet tross alt ikke hva han liker. 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Prøv deg fram. Anonym poster: fc89fff7e8a8ac926589e475dd78a441
Gjest Bandit Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Forspill vil jeg si er det som kommer før selve sugingen igjen. Skulle du slikke deg selv, og gjort det best mulig for deg selv, ville du neppe stupt rett på. Mange menn liker forspillet også, vet du. Med kyssing, beføling, hender og fingre. Deretter så starter du mykt og forsiktig. Slikk og sug. Mot slutten øker du tempo og trykk, og bruker gjerne hender og fingre.
Gjest Bud Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 Forspill vil jeg si er det som kommer før selve sugingen igjen. Skulle du slikke deg selv, og gjort det best mulig for deg selv, ville du neppe stupt rett på. Mange menn liker forspillet også, vet du. Med kyssing, beføling, hender og fingre. Deretter så starter du mykt og forsiktig. Slikk og sug. Mot slutten øker du tempo og trykk, og bruker gjerne hender og fingre. Oi oi, det der er mann som er i kontakt med følelsene sine det
Gjest Bandit Skrevet 13. desember 2012 #6 Skrevet 13. desember 2012 Oi oi, det der er mann som er i kontakt med følelsene sine det Ikke si meg at Bud er en fyr som dytter hodet til dama mellom beina, for å komme til action så kjapt som mulig...
Gjest Bud Skrevet 13. desember 2012 #7 Skrevet 13. desember 2012 Ikke si meg at Bud er en fyr som dytter hodet til dama mellom beina, for å komme til action så kjapt som mulig... Han er i aller høyeste grad i kontakt med den følsomme siden sin. Her går tempoet etter dagshumøret, alt fra Barry Manilow til snipp-snapp-snute
Gjest Bandit Skrevet 13. desember 2012 #8 Skrevet 13. desember 2012 Han er i aller høyeste grad i kontakt med den følsomme siden sin. Her går tempoet etter dagshumøret, alt fra Barry Manilow til snipp-snapp-snute Enig. Alt til sin tid.
smilo Skrevet 13. desember 2012 #10 Skrevet 13. desember 2012 Jeg er ikke mann så jeg bør kanskje ikke svare her, men skit au Jeg varierer hele tiden når jeg suger. Litt etter min lyst og ikke minst etter hans tilbakemelding ( stønning, bevegelse mm) Og det morsomste jeg vet er når jeg merker det begynner å nærmer seg så går jeg plutselig ned i rolig tempo og terger skikkelig før jeg igjen gradvis øker tempoet. Dette kan jeg gjøre flere ganger om jeg har god tid, og jeg vet han nyter maksimalt ut fra stønningen :D Når han endelig får orgasme da så er det en utrolig eksplosjon
Obelix Skrevet 14. desember 2012 #11 Skrevet 14. desember 2012 Jeg er ikke mann så jeg bør kanskje ikke svare her, men skit au Jeg varierer hele tiden når jeg suger. Litt etter min lyst og ikke minst etter hans tilbakemelding ( stønning, bevegelse mm) Og det morsomste jeg vet er når jeg merker det begynner å nærmer seg så går jeg plutselig ned i rolig tempo og terger skikkelig før jeg igjen gradvis øker tempoet. Dette kan jeg gjøre flere ganger om jeg har god tid, og jeg vet han nyter maksimalt ut fra stønningen :D Når han endelig får orgasme da så er det en utrolig eksplosjon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå