AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Får så dårlig samvittighet når jeg og han jeg driver på med har sex. Jeg føler han gjør så mye mer enn meg, jeg rir han og suger han jo, men føler han alltid gjør mesteparten av "jobben". Tips til hva kvinner kan gjøre utenom å suge eller ri? Anonym poster: 618009f4fc5a1dca7afa3d985b1279a2
Gjest Bandit Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Jeg elsker om du støter imot. Om du kniper rundt meg. Melker meg. Om du slynger armer og bein rundt meg, og presser deg mot meg. At du ser på meg med en ekstrem vellyst. Og lydene. La meg høre at du har det godt. Slipp deg løs. Klor meg på ryggen i ren villskap. Bit meg i skulderen. Kyss meg hardt og voldsomt. Vis meg hva du vil. 12
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Jeg elsker om du støter imot. Om du kniper rundt meg. Melker meg. Om du slynger armer og bein rundt meg, og presser deg mot meg. At du ser på meg med en ekstrem vellyst. Og lydene. La meg høre at du har det godt. Slipp deg løs. Klor meg på ryggen i ren villskap. Bit meg i skulderen. Kyss meg hardt og voldsomt. Vis meg hva du vil. Det der gjør jeg Men føler vi jenter har så lite å gi når det kommer til stillinger.. Anonym poster: 618009f4fc5a1dca7afa3d985b1279a2 1
Hapa Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Får så dårlig samvittighet når jeg og han jeg driver på med har sex. Jeg føler han gjør så mye mer enn meg, jeg rir han og suger han jo, men føler han alltid gjør mesteparten av "jobben". Tips til hva kvinner kan gjøre utenom å suge eller ri? Anonym poster: 618009f4fc5a1dca7afa3d985b1279a2 Ta initiativ, vis hva du vil, ta initiativ til sex på nye steder til nye tidspunkter, gi ham en BJ mens han lager mat, vis ham at du nyter det han gjør med deg, snakk med ham, vis ham at du virkelig bryr deg om hans nytelse...! KOMMUNISER... 1
Gjest Bandit Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 Det der gjør jeg Men føler vi jenter har så lite å gi når det kommer til stillinger.. Anonym poster: 618009f4fc5a1dca7afa3d985b1279a2 Jeg er enig i at det kan virke litt begrenset i så måte. Men gjør du alt jeg nevnte, er det å klage på deg i senga det siste han vil gjøre. Tro meg.
Gud Skrevet 13. desember 2012 #6 Skrevet 13. desember 2012 Min erfaring er at jenter som er "egoistiske" i senga, altså gjør det som gir dem mest nytelse, er de som gir meg mest nytelse. Ikke tenk så mye, bare ha det godt. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 13. desember 2012 #7 Skrevet 13. desember 2012 Hvorvidt sex er god eller dårlig har så mye, mye mer å gjøre med om du er til stede i øyeblikket, om du slipper hemningene og nyter, gir beskjed om at du nyter, rettleder på hva som er godt for deg, - enn hvilke tekniske stillinger dere bruker. Det finnes lite som er så dørgende kjedelig som en ren teknikk-fantast som ikke er mentalt tilstede der og da.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #8 Skrevet 15. desember 2012 I doggy og misjonær kan du jo få han til å kjøre kuken så langt det går inn i deg, også er det du som gjør bevegelsene. ELSKER det, spesielt i misjonær! Er noe slitsomt, men så absolutt verdt det. Anonym poster: 6adaf6c9f174297f711738f2361dfc39
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #9 Skrevet 16. desember 2012 Jeg elsker om du støter imot. Om du kniper rundt meg. Melker meg. Om du slynger armer og bein rundt meg, og presser deg mot meg. At du ser på meg med en ekstrem vellyst. Og lydene. La meg høre at du har det godt. Slipp deg løs. Klor meg på ryggen i ren villskap. Bit meg i skulderen. Kyss meg hardt og voldsomt. Vis meg hva du vil. HAHA Anonym poster: 11ce759c52cdb2c07e828c188171ceb3
seaworld Skrevet 16. desember 2012 #10 Skrevet 16. desember 2012 Jeg kan bare svare med hva jeg gjør selv - og jeg har ALDRI fått noe annet enn et stort fornøyd smil! Enig med deg at det er lett å føle at han gjør mest pga jokkinga osv. Men jeg suger, runker, gir intime massasjer og bruker leketøy på han hvis han vil de ukene i året jeg ikke kan ha sex selv. Da blir det fort til at jeg har gjort ting for han 2-3 ganger på rad uten å få noe tilbake og det hjelper en del på følelsen for meg. I tillegg prøver å jeg å være flink til å ta initiativ til sex. Ikke alltid like lett å komme en mann i forkjøpet der hehe.. men derfor prøver jeg å ta initiativ når han minst venter det. Som når han sitter og jobber, lager mat, vasker klær, ser på tv osv. Prøver også å komme på små variasjoner til det vi allerede gjør i senga. F.eks. ved å kjøpe nytt undertøy, truser med åpning nede så vi av og til lar litt av klærne være på under akten, tar med litt leketøy vi kan tulle litt med, eller kanskje foreslår et nytt sted vi kan prøve å ha sex på. Vi har veldig god kommunukasjon og jeg spør han inni mellom om han er fornøyd. Har aldri fått et nei der
Gjest Bandit Skrevet 17. desember 2012 #11 Skrevet 17. desember 2012 HAHA Anonym poster: 11ce759c52cdb2c07e828c188171ceb3 Du er en av de som bare ligger der, med andre ord? 5
Hapa Skrevet 17. desember 2012 #12 Skrevet 17. desember 2012 Hvorvidt sex er god eller dårlig har så mye, mye mer å gjøre med om du er til stede i øyeblikket, om du slipper hemningene og nyter, gir beskjed om at du nyter, rettleder på hva som er godt for deg, - enn hvilke tekniske stillinger dere bruker. Det finnes lite som er så dørgende kjedelig som en ren teknikk-fantast som ikke er mentalt tilstede der og da. Det er sant, Lille-Pus, men det holder ikke å være mentalt tilstede heller, det er jo faktisk en "jobb" som skal gjøres. TS er vel redd for at mannen oppfatter det som at hun bare ligger der uten å være aktiv nok og lar ham gjøre hele "jobben". Ja, det kan bli for teknisk og det blir fort kjipt. Men, som mann, så blir man også veldig fort lei av jenter som bare ligger der uten å være aktive eller ta initiativ til noe som helst. Det er faktisk en del av dem... Det er også dørgende kjedelig.... TS ønsker vel å unngå det...
Reg Skrevet 21. desember 2012 #13 Skrevet 21. desember 2012 Slapp av! Livet er langt, og du kan ikke finne på nye ting hver uke. Legg merke til hva han liker og gjør litt mer av det. Enda viktigere: Vis ham at du setter pris på at han gjør ting du liker. La ham føle seg som en god elsker! Så kan dere en gang i mellom prøve ut noe nytt - og ta det med videre hvos det er vellykket,
Guybrush Skrevet 22. desember 2012 #14 Skrevet 22. desember 2012 Blikk, lyd, antrekk, gjerne lek med deg selv, terg ham, legg opp til sex i hverdagen, små meldinger, lapper, frekke kommentarer når dere er ute blant andre folk. Slike ting fungerer som bare juling. Som flere har vært inne på her - vis at du nyter og la deg rive med.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2012 #15 Skrevet 23. desember 2012 Ta initiativ, vis hva du vil, ta initiativ til sex på nye steder til nye tidspunkter, gi ham en BJ mens han lager mat, vis ham at du nyter det han gjør med deg, snakk med ham, vis ham at du virkelig bryr deg om hans nytelse...! KOMMUNISER... Altså, bj mens han lager mat? Wtf? Oi, kjære nå gikk det for meg, og det ble litt sprut i salaten! Slapp av kjære, det kan være dressing. Anonym poster: 571b0c155ccd239aa6be0ced3bfa216f 3
Gjest Lille-pus Skrevet 23. desember 2012 #16 Skrevet 23. desember 2012 Det er sant, Lille-Pus, men det holder ikke å være mentalt tilstede heller, det er jo faktisk en "jobb" som skal gjøres. TS er vel redd for at mannen oppfatter det som at hun bare ligger der uten å være aktiv nok og lar ham gjøre hele "jobben". Ja, det kan bli for teknisk og det blir fort kjipt. Men, som mann, så blir man også veldig fort lei av jenter som bare ligger der uten å være aktive eller ta initiativ til noe som helst. Det er faktisk en del av dem... Det er også dørgende kjedelig.... TS ønsker vel å unngå det... Oppsann ! Var jeg ikke klar nok på hva jeg la i "slippe hemningene" og "nyte". Ja, ser den. Passivitet er døden. Hun må være med, bruke kroppen sin, ikke tenke på hvordan hun ser ut, tenke på og gjøre det hun virkelig har lyst til. Det som øker begges nytelse og tenning. Å bare ligge musestille på rygg med bena fra hverandre må da være... kjedelig., - for begge. I misjonærposisjon vil jeg anta, hun som de fleste andre, vil ha et ønske om å slynge bena rundt livet hans, støte imot, heve fitta opp mot ham, rotere hoftene, klore ham på ryggen, bite ham på halsen. Sette bena i underlaget, heve og senke seg, 'gjøre jobben'. Variere med å legge knærne over skuldrene hans, ta på seg selv. Sving det rundt til en doggy og la ham beholde statisk posisjon og selv skli innover pikken hans, trekke seg tilbake, bevege hoftene ikke bare i det ene planet, and you name it. Og en ridetur skal absolutt ikke undervurderes, - hverken med ansiktet mot ham eller med ryggen mot ham Forøvrig; Jeg tror vi er helt enige.
Gjest brutal mann Skrevet 23. desember 2012 #17 Skrevet 23. desember 2012 Øh... TS, puling er ikke noe sånn derre feministgreie der alt skal være 50% likt fordelt. Puling handler om å være superegoist samtidig som en gir. Om du lukker øynene og vrir deg i nytelse mens han dunker kuken sin inn og ut av deg så gjør du jammen din del av jobben. Samme når du rir pikken til fyren. Da er hans jobb å nyte synet av deg og det faktum at du jobber som et lite helvete med fitta di for å komme. 1
Gjest Darthoven Skrevet 23. desember 2012 #18 Skrevet 23. desember 2012 (endret) Øh... TS, puling er ikke noe sånn derre feministgreie der alt skal være 50% likt fordelt. Puling handler om å være superegoist samtidig som en gir. Om du lukker øynene og vrir deg i nytelse mens han dunker kuken sin inn og ut av deg så gjør du jammen din del av jobben. Samme når du rir pikken til fyren. Da er hans jobb å nyte synet av deg og det faktum at du jobber som et lite helvete med fitta di for å komme. Brutal tourettes-mann! Endret 23. desember 2012 av Darthoven
Gjest Sunheart Skrevet 24. desember 2012 #19 Skrevet 24. desember 2012 Det der gjør jeg Men føler vi jenter har så lite å gi når det kommer til stillinger.. Anonym poster: 618009f4fc5a1dca7afa3d985b1279a2 Hvordan det? Du kan jo jobbe i alle stillinger? Uansett stillinger er det jeg som jobber mest her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå