Amber Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Noen som vet hvor dette er å få tak i? Leste på nett at den er en av få uten palmeolje.
Gjest Tekola Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Det jeg har sett så er det bare Samson, Lierne og Hello Good Pie som har pepperkakedeiger uten palmeolje. Og alle de selges bare fra deres egne bakerier i Oslo. Men jeg henger meg på her i tilfelle noen har funnet noe i Trondheim! Ellers må jeg bare lage selv, for jeg har så lyst på kald pepperkakedeig!
Hymy Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Jeg mener Lierne selges i de store matbutikkene med godt utvalg litt over alt i landet, type Meny, Bunnpris Gourmet osv. Husker ikke å ha sett Meny i Trondheim, men Bunnprisen har jeg vært på. Ultra har vel forsvunnet? Ihvertfall den på Lade som jeg brukte da jeg bodde i Trondheim. Ta en ringerunde til butikkene
Amber Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2012 Meny finnes på Lade og på Solsiden. Jeg skal høre med de; størst sjangs der ja sikkert....
Gjest Tekola Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 Meny er også på Moholt nå, men der har jeg kun sett Berthas (tror jeg det var). Kan ikke huske å ha sett noe annet enn den på Solsiden heller. Og Bunnpris Gourmet Elgeseter har heller ikke noen uten palmeolje.
Hymy Skrevet 13. desember 2012 #6 Skrevet 13. desember 2012 Kanskje det var Meny som fikk Ultras plassering? Ved Jula på Lade? Jeg må oppover igjen snart, savner Trondheim! Håper du finner pepperkakedeigen!
Gjest Tekola Skrevet 13. desember 2012 #7 Skrevet 13. desember 2012 Meny har tatt over for Ultra på Solsiden, så det har nok skjedd på Lade også, ja!
Gjest Mog Skrevet 13. desember 2012 #8 Skrevet 13. desember 2012 Det finnes også en Meny på City Syd. Nærmere sagt på Tillertorget.
Gjest Emera Skrevet 13. desember 2012 #9 Skrevet 13. desember 2012 Den nye Ica-en på Sirkus er jo stor og velassortert, kanskje det finnes der?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå