AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Ingen stoler på meg, og jeg stoler ikke på noen heller. Er ikke glad i noen, og ingen er glad i meg. Alle som en gang betydde noe for meg hater meg. Jeg har lav selvtillit og mobber andre for å føle meg bedre. Går alltid rundt med en maske, og later som om jeg har superhøy selvtillit. _Ingen_ liker meg. Depresjonen er verre enn noensinne, og jeg har begynt med selvskading igjen. Jeg trøstespiser og kaster opp med vilje. Kan ikke bo hjemme hos mamma fordi hun er psykisk syk + at samboeren hennes er psykisk og fysisk voldelig (mot både meg og mamma). Kan heller ikke bo hos pappa fordi han ikke orker å ha meg boende. Barnevernet er innblandet, men ingen tror på meg. Hva skal jeg gjøre? Orker faen meg ikke mer. Anonym poster: 354194bda99dd54ad7294a63de6abdc9
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 er det noen andre i slekta eller familien du kan snakke med? får du noen hjelp og oppfølging? du bør ha et apparat rundt deg - det er mulig for deg å ta kontakt med barnevernet selv og be om mere hjelp Anonym poster: 7dc1e5be52fd5259a27cbfa2a352956d
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 er det noen andre i slekta eller familien du kan snakke med? får du noen hjelp og oppfølging? du bør ha et apparat rundt deg - det er mulig for deg å ta kontakt med barnevernet selv og be om mere hjelp Anonym poster: 7dc1e5be52fd5259a27cbfa2a352956d Nei. Og jeg har kontakta barnevernet selv. Anonym poster: 354194bda99dd54ad7294a63de6abdc9
Gjest Badebuksa Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 Slutt å mobbe Og si unnskyld til de du har mobbet (og men det!). Kanskje noen liker deg da.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #6 Skrevet 13. desember 2012 Slutt å mobbe Og si unnskyld til de du har mobbet (og men det!). Kanskje noen liker deg da. Jeg har ikke drevet med grov mobbing mot noen spesielle da... Men jeg kommer med frekke ting hele tida til alle sammen.Og hvis noen er frekk mot meg bruker jeg vold. Anonym poster: 354194bda99dd54ad7294a63de6abdc9
ninuska_ Skrevet 13. desember 2012 #7 Skrevet 13. desember 2012 Kjære Trådstarter Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil først og fremst minne om Mental Helse:http://www.mentalhelse.no/. Her finner du blant annet info om hjelpetelefon 116 123 som er et gratis og døgnåpent tilbud. Tjenesten består også av to nettjenester, sidetmedord.no og kameratstøtte.no. Det skal være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Lykke til! ninuska_, mod
Fremhevede innlegg