Gå til innhold

Jeg er jomfru, han er ikke. Tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler meg klar for å ta skrittet videre med gutten min. Føler vi har "gått rundt grøten" lenge nok. Problemet er bare det at jeg er jomfru, mens han ikke er det. Jeg tror kanskje han vet det, men uansett tenker jeg at det beste for alle er at jeg ikke skjuler det. Er det noen som kan gi meg noen tips om hvordan jeg skal "oppføre meg" - hva jeg skal si, bevege meg, hva jeg skal gjøre med hendene...Vil jo ikke ligge der som et lik..

Anonym poster: 61500b8fbdaaf35582fb332dcff38bae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutt her og svarer bare fordi du ikke har fått svar av andre. Sikkert nok info om du googler, men dette ordner seg.

Anonym poster: a3b58452e6b46f3c470cd9db6cfa5bf2

Skrevet

gutt her og svarer bare fordi du ikke har fått svar av andre. Sikkert nok info om du googler, men dette ordner seg av seg selv.

Skrevet

Jeg føler meg klar for å ta skrittet til gutten min.

Det lyder lovende, spør du meg. Ta alt helt med ro; det er ikke en opptaksprøve med manus og observerende dommere du skal igjennom her.

Du oppfører deg ikke "som et lik" normalt sett heller, så da bare fortsetter du med å oppføre deg helt normalt og er deg selv. Dette kommer til å gå helt fint. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Snakk med han om det på forhånd. Hvordan du skal oppføre deg kommer naturlig, bare gjør som du føler for, ikke vær redd for å "dumme deg ut", sex er ikke så avansert :)

Skrevet (endret)

(...)

Problemet er bare det at jeg er jomfru, mens han ikke er det.

(...)

Anonym poster: 61500b8fbdaaf35582fb332dcff38bae

Sidan det eit problem for deg at du er jomfru med han, kvifor ikkje vurdere andre å debutere med?

Endret av Staketten
  • Liker 1
Skrevet

"Det er første gangen for meg" sa hun. "Ok" svarte jeg.

Første gangen jeg prøvde funket relativt dårlig. Hun hadde heller aldri gjort det før.

Vi hadde tidligere flørtet litt i gangene på den videregående skolen. Men hun hadde kjæreste så jeg la ikke noe i det.

Det var etter en fest. Begge hadde drukket. Hun fortalte meg at typen nettopp hadde slått opp. Hun ville ha meg med uttafor på enga. Det ble litt klining. Vi bestemte oss for å dra hjem til henne, foreldrene var ikke hjemme.

Det tok ikke mange minuttene før vi lå nakne på stuegulvet.

Jeg hadde jo sett på film hvordan det skal gjøres, så jeg prøvde mitt beste. Men ... det var veldig smertefullt for henne

"Så sykt vondt .... det føles som om noe sliter meg i to ... vent ... ta det rolig"

Vi la oss til å sove. Datet senere litt. Jeg var uerfaren og nervøs. Det ebbet ut og vi fikk aldri fullført jobben.

Bottom line, TS: Ikke bekymre deg, prøv å gjøre det litt romantisk med levende lys, rene laken og håndklær tilgjengelig og dempet musikk du syns passer til. Kanskje litt glidekrem, just in case? Jeg vet ikke. Jeg ville ikke sagt noe til ham før dere ligger der. Men gratuler ham i det du sprer dine bein! Det er stort for ham også, han kommer til å være stolt.

Gled deg! Og enda mer til du får det overstått. Og sist men ikke minst så ønsker jeg deg et langt og herlig sexliv!

Skrevet

Jeg sa ifra første gangen, hadde kommet så langt at alle klær var av mer enn en gang før jeg angret meg flere ganger, men da det først skjedde var det en veldig fin opplevelse. Han var forståelsesfull og forklarte også litt.

Anonym poster: 91ab170c9514774488297bedaaa00db8

Skrevet

du kan godt fortelle han at du er jomfru og at du føler deg klar til å ha sex :) da vil han nok være ekstra forsiktig med deg. ta dere goood tid og sørg for at du er tilstrekkelig våt - bruk evt. glidemiddel. vil anbefale å ligge under han første gangen og spre beina så godt du kan - da er det lettere for han å komme inn. prøv å slappe av i beina og musklene nedentil. når han støter rolig mot deg, støter du rolig tilbake - ikke trekk deg tilbake (som kan være en ganske naturlig reaksjon om man er "redd"). når han først har kommet inn i deg er det verste over :) lykke til!

da jeg hadde sex for første gang tenkte jeg helt ærlig ikke så mye over det. det bare skjedde liksom, var ikke forberedt på at det skulle skje og hadde ikke fortalt gutten at jeg var jomfru. men det gikk overraskende bra. var selvfølgelig ganske vondt, men det bare i sekunden han gikk inn. etterpå gikk det greit :) var ikke spesielt digg, men en spennende opplevelse.

Anonym poster: 4485da7f0e35ff3ee89d956989a03af6

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes du bør fortelle ham at du er jomfru, ihvertfall. Både fordi han da kommer til å være ekstra forsiktig, og fordi for noen er det ekstra stas å være den første.

Har du noen erfaring fra før av? Fingring, leketøy, agurk el.l? Da vet du litt om hva du liker og hvordan det kjennes ut. Men det er ikke noe krav! Jeg hadde tilnærmet null erfaring før min første gang (18 år).

Prøv å slappe av og gjør det som føles naturlig. Ikke tenk på hvordan du tror det er "riktig" å gjøre ting, eller at du må utføre mange forskjellige ting. Misjonæren er en helt fin stilling, og man trenger hverken å fingre, suge eller gjøre noe annet om det ikke føles naturlig.

Ikke ha for store forventninger heller. Det er ikke vanlig å i det hele tatt komme i nærheten av en orgasme første gangen. Da handler det mest om å gjøre noe nytt og spennende med en person man er glad i, og å utforske hverandres kropper.

Og ikke minst så er det ikke for sent å angre seg, selv om man ligger naken i sengen sammen og kondomet er tred på! Ved min første gang var det "ja" "nei" "ja" flere ganger før vi gjennomførte.

Av en eller annen grunn var jeg utrolig fokusert på hvor jeg skulle gjøre av hendene under samleie i noe sånt som det hele første året! Derfor vil jeg informere deg om at de har det bra på ryggen hans, ev på hoften :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...