AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Hvor sterkt må man tenne på et klesplagg for at det skal være en fetish? Blir man kåt av selve plagget eller av å se at noen har det på seg? Har dere noen klesfetisher og hvordan merker dere det? Anonym poster: 1ba85d893d471567af364c681daf6965
Cathrine88 Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Fra Wikipedia ( :gjeiper:) "Fetisjisme defineres ved at et ikke-levende objekt blir brukt som stimulus for å oppnå seksuell opphisselse og tilfredsstillelse. Mange fetisjer har relasjon til menneskekroppen, f eks klær eller fottøy. Andre vanlige eksempler på fetisjer er materialer som gir en særlig virkning ved syn eller berøring, for eksempel gummi, plast eller lær. Fetisjene varierer i sin betydning for individet. I noen tilfeller tjener de bare til å øke den seksuelle opphisselsen som oppnås på vanlige måter, f eks ved å få partneren til å bruke en spesiell påkledning. " Jeg har en fetisj for tightlacing - altså korsetter som kan strammes svært mye - og kan bli så tent at jeg blir helt svimmel bare av å se på et korsett og tenke på følelsen av å ha det på. Jeg bør med andre ord være forsiktig med hvem jeg tar med for å prøve og kjøpe korsetter.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Da har jeg lateksfetisj. Men jeg må ikke ha lateks på meg hver gang jeg har sex altså. Anonym poster: 1ba85d893d471567af364c681daf6965
FrankDrebin Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Hvor sterkt må man tenne på et klesplagg for at det skal være en fetish? Blir man kåt av selve plagget eller av å se at noen har det på seg? Har dere noen klesfetisher og hvordan merker dere det? Anonym poster: 1ba85d893d471567af364c681daf6965 Som jeg har nevnt i en annen fetish tråd, så tenner jeg skikkelig på lyseblå jeans. Jeg kan tenne bare ved å se plagget, men det skyldes naturlig nok at jeg ser for meg at den dame har på seg. Og det har naturligvis en del å si på bæreren av plagget. Jeg vet ikke hva det er det spesielle stoffet i den spesielle fargen som fyrer opp hos meg, men jeg har hatt den fetishen så lenge jeg kan huske.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå