feriemenneske Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Vi er en jentegjeng på 5 som skal til Naxos sommer2013 og er gira på fine strender og bra uteliv. Vi lurer derfor på hvordan nattlivet er på Naxos? Har lest at det er mer rolig enn øyene Ios og Kos osv, men det finnes fine barer og nattklubber der!
Gjest Doh Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Nå er det ni år siden jeg var der, men er noen klubber og masse barer i Naxos by ja. Regner ikke med at det er blitt noe mindre barer der siden da Vi bodde i Agios Georgios og det var passa avstand fra Naxos by om dere ikke vil bo midt i byen men heller ved en strand
Mischa Skrevet 18. desember 2012 #3 Skrevet 18. desember 2012 Jeg var på Naxos i slutten av august og da var det ganske dødt. Naxos By har mange barer og noen nattklubber, men jeg følte klientellet var eldre og at det generelt føltes som en familiedestinasjon mer enn et partysted. Det var en helt annen atmosfære enn på Kos og Ayia Napa hvor det er 90 % skandinavere og "rai rai"-stemning. Strendene på Naxos er veldig fine, men de fineste ligger et stykke unna Naxos by. Det kommer egentlig an på hva slags partyliv dere er ute etter, for det er sikkert nok liv nok i høysesongen på Naxos (i Naxos by), men ikke helt den samme stemningen som på Kos/Hersonissos/Ayia Napa/Magaluf.
feriemenneske Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2012 Jeg var på Naxos i slutten av august og da var det ganske dødt. Naxos By har mange barer og noen nattklubber, men jeg følte klientellet var eldre og at det generelt føltes som en familiedestinasjon mer enn et partysted. Det var en helt annen atmosfære enn på Kos og Ayia Napa hvor det er 90 % skandinavere og "rai rai"-stemning. Strendene på Naxos er veldig fine, men de fineste ligger et stykke unna Naxos by. Det kommer egentlig an på hva slags partyliv dere er ute etter, for det er sikkert nok liv nok i høysesongen på Naxos (i Naxos by), men ikke helt den samme stemningen som på Kos/Hersonissos/Ayia Napa/Magaluf. Vi har ikke planer om heftig partyferie som Kos/Ios/Hersonissos osv. Vi ønsker noe litt mer roligere. Fest døgnet rundt er vi ikke ute etter, men mer at man kan dra ut på kvelden og feste. Fins det andre øyer som har et litt roligere partyliv, men at det ikke er helt dødt heller?Det må også være andre ungdommer der..
challenger Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 Synes ikke det var dødt på Naxos jeg. Utelivet er helt greit, massevis av fine barer der da. Nattklubber så jeg ikke noe til, men de finnes sikkert de også. Barer både ved stranda og i sentrum. Veldig mange unge folk som er innom Naxos i sammenheng med øyhopping da. Synes det var fler unge folk der enn familier når jeg var der.
Gjest Thai clinch Skrevet 22. desember 2012 #6 Skrevet 22. desember 2012 Skal dere ha en "hviledag" anbefaler jeg dere å leie sykkel å sykle fra f.eks Agia prokopios og helt ut til Plaka beach. Lite folk (kanskje noen nudister) fredelig og nydelige strender. Det beste med strender med lite folk er stillheten og bølgene. Det verste er mangelen på strandting som parasoll, strandbar hvor man kan kjøpe noe å drikke, toalett, mat, Det må man ta med i planleggingen.
2shy Skrevet 22. desember 2012 #7 Skrevet 22. desember 2012 Naxos har absolutt et greit uteliv, og beveger man seg litt vekk fra promenaden med barer/restauranter i Naxos by, så finnes det nattklubber også. Jeg har vært mye på Naxos og har aldri hatt problemer med at det har vært "dødt". Det er kanskje "dødt" i forhold til Ios og Mykonos, men hvis dere vil ha en ferie med både avslapping og ikke flatfyll, så vil jeg på det varmeste anbefale Naxos (min favoritt-øy uten tvil). Jeg har hovedsakelig bodd i Agios Georgious ved bystranda fordi det er praktisk, gangavstand til utelivet og alt, og bystranda er helt ok. Har tatt drosje til Agios Prokopios og Agia Anna og strendene der når jeg ville ha sceneskifte og finere strender, men følte at bystranda fungerte helt fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå