Gå til innhold

Bryststørrelse

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Marmara

I familien min har alle kvinnene noen kilo for mye, jeg er den slankeste men allikevel 10 kg overvektig. Og alle sammen har samme kroppsform - pæreformet og typisk kvinnelig. Det som er så rart er at både min mor og min søster bruker størrelse 75B/80B i bh-er, en sjelden gang kjøper de C-cup. Og siden jeg er slankest og utseendemessig faktisk HAR minst pupper så spør de alltid meg om jeg vil ha evt bh-er de har bestilt i kataloger som ikke passet allikevel.

Nå er problemet det at om jeg prøver å bruke noe mindre enn D-cup - uansett form - så faller ALLTID puppene ut i løpet av ti minutter. brystvortene hopper utenfor og jeg får "dobbeltpupper". Så nå er jeg veldig forundret. Jeg har nemlig definitivt IKKE store pupper - langt ifra så store som D-cup burde tilsi. Og tilogmed med enkelte D-cup-bher har jeg opplevd dette... De ser ut som B/C pupper....

Noen andre som har opplevd dette? Hva kan det komme av? Har jeg bare feil form på puppene i forhold til hva bh-er er lagd for? Mine er ganske runde og faste enda, er 22 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Kanskej du trenger større cup enn D? Kan jo tenkes de bestiller størrelser som er helt feil og selv også egentlig skulle hatt noe større. Kan også ha noe å si om cuppen er 3/4 eller hel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 3llie

Ta deg en tur i en ordentlig undertøysforretning så hjelper de deg med å finne rette størrelsen for deg. Jeg har leeenge gått rundt å trodd at jeg var en 75B, men så fikk jeg litt hjelp og endte opp med en 70D isteden. Jeg har da ikke store pupper forde om jeg bruker en d cup.

Og hos meg er det også slik at om jeg tar på meg en av de mange gamle bh'ene mine i 75B så kommer brystvorten på utsiden, det på en måte klumper seg og puppene får et helt merkelig løft og sklir ut på sidene.

Det føles som jeg har fått nye pupper etter at jeg byttet størrelse! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...