finkel Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Hei! Jeg har de siste 3+ ukene hatt høyere kroppstemperatur enn vanlig. Den er normalt ca 36,5 grader når jeg er frisk, og jeg kjenner godt på kroppen når tempen kryper over 37,5. Nå er den konstant mellom 37,5-37,8. Har hørt/lest at feber ikke er bra når man er gravid, men samtidig så kan visst temperaturen stige fordi man er gravid. Er det veldig normalt å bli ekstra varm fordi jeg er gravid, og er ikke dette da farlig? Jeg føler at jeg koker! Hadde ingen betennelse i kroppen da jeg målte CRP hos lege for to uker siden. Ble ikke ekstra varm sist jeg var gravid.
Gjest Gaby Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Jeg er en skikkelig frossenpinn til vanlig, men fra ca uke 25 har jeg vært veldig mye varmere enn jeg pleier å være. Tror det er vanlig at man blir litt varmere, man får jo mye mer blod i kroppen!
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 Jeg hadde også en grad høyere temperatur når jeg var gravid. Trodde jeg holdt på på å bli syk en dag før jeg testa positivt, så det starta tidlig og holdt hele graviditeten. Anonym poster: f9710c7e635b94575b7c60f16745e6cb
Gjest airam90 Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Jeg har vanligvis 37 i temp, men gjennom nesten hele svangerskapet ligget på over 38. Noen uker til og med 38,5, det skyltes vist uvi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå