karolinn Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Coop Mega har 40% avslag på Fjordland denne uken, og i den annledning kjøpte jeg meg en Kylling Sweet & Sour. Syns denne smakte helt greit når man er sulten, men fikk litt følelse av plastikk-smak. Skal ha noen overtidsdager framover, og fant ut at det er et kjekt alternativ til varmmat siden vi ikke har komfyr på pauserommet. Hvilke typer Fjordland er best, og hvilke er verst på smak?
I Grosny Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Coop Mega har 40% avslag på Fjordland denne uken, og i den annledning kjøpte jeg meg en Kylling Sweet & Sour. Syns denne smakte helt greit når man er sulten, men fikk litt følelse av plastikk-smak. Skal ha noen overtidsdager framover, og fant ut at det er et kjekt alternativ til varmmat siden vi ikke har komfyr på pauserommet. Hvilke typer Fjordland er best, og hvilke er verst på smak? Jeg spiste kjøttkaker i dag, og den er helt ok.
Gjest Sitronkake Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 Svinesteika og fårikålen er også helt grei.
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Kommer jo helt an på hva du liker det, ts. Nytter ikke å spørre på nett, for smaken er like delt her som med alt annet. Syns Fjordland er helt ok mat jeg. Ingen plastsmak eller annet gruff. 40% avslag: da hadde jeg kjøpt inn litt mere...enn jeg allerede har liggende i kjøleskapet mitt. Nevnte jeg at jeg bruker en del produkter fra Fjordland?
Miss_Sunshine* Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 Risgrøten til Fjordland er den beste grøten jeg vet om, og biff stroganoff er heller ikke så aller verst. Liker også de svenske kjøttbollene, selv om det er litt lite smak på den. Ellers så har jeg vel litt problemer med å få ned de andre variantene. 2
Gjest WendyClear Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 Kommer jo helt an på hva du liker det, ts. Nytter ikke å spørre på nett, for smaken er like delt her som med alt annet. Syns Fjordland er helt ok mat jeg. Ingen plastsmak eller annet gruff. 40% avslag: da hadde jeg kjøpt inn litt mere...enn jeg allerede har liggende i kjøleskapet mitt. Nevnte jeg at jeg bruker en del produkter fra Fjordland? Nå så jeg for meg en ny reklame for fjordland. En jente som hopper hoppetau og hiver i seg fjordland "for de som har mere å gjøre enn å lage mat". 7
Gjest Badebuksa Skrevet 12. desember 2012 #8 Skrevet 12. desember 2012 huh, trodde fjordland skulle varmes. Spiste med svinesteik en gang, ikke noe ålreit! Tørt og ekkelt.
I Grosny Skrevet 12. desember 2012 #9 Skrevet 12. desember 2012 Risgrøten til Fjordland er den beste grøten jeg vet om, og biff stroganoff er heller ikke så aller verst. Liker også de svenske kjøttbollene, selv om det er litt lite smak på den. Ellers så har jeg vel litt problemer med å få ned de andre variantene. Risgrøt er faktisk min favoritt også. Den og Ravioli med ost.
anelle Skrevet 12. desember 2012 #10 Skrevet 12. desember 2012 De hvitløksgratinerte potene er veldig gode! NÅ er det da lenge siden jeg har sett de i butikken, så vet ikke om de selges lengre? Ellers synes jeg biff stroganoff er helt greit. Juletallerkenen er i alle fall en skuffelse.....
Cata Skrevet 12. desember 2012 #12 Skrevet 12. desember 2012 Smaken er som baken - delt. Jeg synes svinesteika er helt OK. Kjøttkakene også, selv om jeg egentlig ikke er glad i kjøttkaker. Laks med urtesaus er også god. Det samme gjelder for kveite med sandefjordsmør, selv om det sandefjordsmøret blir lovlig mektig for meg. Derimot kan de få ha det biffsnadderet sitt i fred. Det smakte bare salt.
Wonders Skrevet 13. desember 2012 #13 Skrevet 13. desember 2012 liker Kjøttkaker Rømmegrøt Biff stroganoff Risengrøt liker ikke Swet and sour Dette er de jeg har testest mest. Noen kjøper jeg ikke bare forde de er overpriset, som Kyllig tikka osv...
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #14 Skrevet 13. desember 2012 Risgrøten er helt fantastisk! Liker kyllingrettene og den med laks. De jeg har smakt med kjøtt syns jeg har vært seige og litt ekle. Mener å huske at fiskesuppen også er ok. Spiste mye fjordland som student. Anonym poster: d5615bd44822da559f7f2ce6bcc03cb9
Gjest Naria Skrevet 13. desember 2012 #15 Skrevet 13. desember 2012 Kjøpte biff stroganoff for første gang tidligere i uken, jeg syntes det smakte grusomt. Rømmegrøten synes jeg er god.
Chloe- Skrevet 13. desember 2012 #16 Skrevet 13. desember 2012 Har enda til gode å smake en Fjordland jeg ikke liker.
Silkepote Skrevet 13. desember 2012 #17 Skrevet 13. desember 2012 Går det fint å fryse fjordland? Og ta opp en pakke kvelden før og tine i kjøleskap over natten? For da kunne jeg tenkt meg å kjøpe inn noen nå før jul når det er på tilbud, men har ikke tenkt til å spise det i jula isåfall..
nuggets Skrevet 13. desember 2012 #18 Skrevet 13. desember 2012 Liker de svenske kjøttbollene. Har ikke prøvd mange slag, men sweet and sour woken skal jeg aldri prøve igjen.
FantasDick Skrevet 13. desember 2012 #19 Skrevet 13. desember 2012 Jeg elsket flere av de fra "et lett valg"-serien, men det ser ut til at de er borte nå? Kyllingfilet med ratatoullie og naturris, laks med byggris, blomkål og urte-yoghurt samt torsk i paprikasaus med brokkoli og potet-og kikertpuré.
Gjest Silvermist Skrevet 13. desember 2012 #20 Skrevet 13. desember 2012 Komle, svinestek, pinnekjøtt og kveite er ganske gode.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå