Gå til innhold

jeg blør hele tiden!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått på cerazette i 7 måneder nå. Veldig fornøyd, da jeg ikke har fått noen bivirkninger. Helt til for ca to måneder siden. Jeg blør i litt over en uke, så har jeg et par tre dager uten før det begynner igjen.

Må jeg bytte merke, eller kommer dette til å gå vekk? I de første månedene hadde jeg ikke mensen i det heletatt, rart at det kom så seint..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går på Cerazette selv, og har det samme som deg noen ganger. De pillene var et mareritt for meg i starten også, altså!

Skrevet

Senvirkninger av medisiner er ikke uvanlig. Jeg ville tatt det opp med legen som ga deg resepten, da reaksjoner på sånt er veldig varierende fra menneske til menneske :)

Skrevet

I de første månedene hadde jeg ikke mensen i det heletatt, rart at det kom så seint..

Da jeg begynte på de for aller første gang, blødde jeg tre måneder i strekk. Ikke en eneste hviledag. Og humøret mitt var en karusell. Ville heller hatt som det er nå - blø litt nå og da :fnise:

Skrevet

Går på Cerazette selv, og har det samme som deg noen ganger. De pillene var et mareritt for meg i starten også, altså!

Blør du nå da? Og hvor lang tid gikk det før ting ble normalt?

Skrevet

Blør du nå da? Og hvor lang tid gikk det før ting ble normalt?

Begynte aller første gang sommeren 2009. Som tidligere nevnt, gikk jeg i tre måneder meg blødninger, opp og ned på humøret. Ja, man kan si at det var ikke en fryd å være rundt meg.

Sluttet på de vinteren 2011, da jeg glemte å ta den pillen hver dag, og fordi jeg ville sjekke om alt sto bra til der nede. Men begynte igjen da jeg helst ikke ønsker barn akkurat nå. Kontra første gang, så har humøret og sexlysten vært litt så som så. Men blødningene kommer nå og da. Kommer spesielt om jeg glemmer å ta pillen hver dag. Men det er ikke lenger blødning i den grad. Det er mer brunt utflod, om du skjønner? Men kommer i så store kvantum at jeg velger å bruke tampong/bind. Kan gå 1-1.5 uke konstant blødning da altså. Senest var nå i oktober ;) Men, det er jo min egen feil å regne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...