Gå til innhold

..


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror nok det alltid er er forferdelig å miste noen uansett hvor gamle de er. De er liksom blitt en del av hovednettverket og det er så vanskelig å tenke seg en hverdag uten.

Bestefar ligger nå og er veldig syk på ett sykehus og kommer mest sannsynlig til å miste deler av ene foten. Vi håper han kommer helskinnet gjennom operasjonen.... Klarer liksom ikke helt å se for meg en hverdag hvor han ikke lenger er med. Han har vert som en far for meg i hele oppveksten og stille alltid opp om det er noe jeg eller gubben trenger hjelp med. Bare for noen uker siden kjørte han og hentet noen hyller for oss fordi han har større bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Jeg har en bestefar som antageligvis kommer til å falle fra pga kreft, og han er litt over 17 år yngre enn din bestemor. Det er veldig fælt å tenke på. Hvis hun har/hatt det mye vondt, så hjelper det å tenke at nå slipper de smertene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går var det bergavelse for min kjære mamma , hun ble bare noen og 60 år og døde av kreft, derfor poster jeg som anonym nå

om jeg skal gi deg et råd på veien så er det vær hos din bestemor så mye du kan og snakk så mye som mulig med henne

og om du tenker på hvor stor din sorg vil bli husk da at hennes sorg over å miste sine barn har vært større for barna skal jo helst overleve foreldrene ikke motsatt så tenk at hun får møte sine barn igjen

er hun syk og har smerter så slipper hun det mer og får det godt , og du vil alltid ha henne i ditt hjerte , hun blir ikke borte for du er en del av henne hun blir bare usynlig og uhørlig men alltid nær når du tenker på og prater om henne

Anonym poster: 0bb668b8cdeb43429818c54ffe4e9ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...