Gå til innhold

Lei av å være jomfru

Fremhevede innlegg

Skrevet

I en alder av 20 år har jeg enda ikke hatt sex med en jente. Jeg har såvidt kysset en jente og det var heller ingen stor suksess etter min mening. Begynner å bli litt lei, føles ut som alle andre rundt meg på min alder har hatt sex og at jeg er den eneste som ikke har gjort det. Jeg har heller aldri hatt sjansen med en jente (ikke som jeg er klar over iallefall) ettersom de fleste fester jeg har vært på har vært med nære venner og venninner. Jeg begynner å bli litt lei og vil nesten bare få det overstått. Har tenkt på å begynne å bli mer frampå når jeg er ute på byen, men tviler på at jeg kommer til å få meg noe der ettersom jeg ikke er ekstremt kjekk og er ganske sjenert. Aller helst ville jeg funnet meg en kjæreste, men har jo ikke noe hell på den fronten heller. Jeg vil helst ikke ende opp som en jomfru sent i 20-åra, men sånn det ser ut nå så kan det bli slik.

Anonym poster: 28e3d5d3a9c2d8358b7c3f61b71dd92d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først du er bare 20. Det er omtrent nå de aller fleste flytter hjemmefra og det er da de fleste blir mer seksuelt aktive og får kjærester.

2) Tiden går faktisk fort. Meld deg på sukker og vær litt aktiv. Koster deg lite, du får sikkert kjæreste og du får i vertfall erfaring med å flørte.

3) Minimer tiden hjemme, meld deg inn i noe sosialt, om du er student så meld deg inn i sosiale foreninger. Om du ikke er student vurder studentpolitikk(jenteandelen er høy, mange sosiale aktiviteter), ungdomsgruppa til norske turistforening, eller andre sosiale aktiviteter.

Anonym poster: 7338f6ea17d732e86fc641d274cefabd

• Liker 1
Skrevet

1. Dropp nettdating. Sidan du seier at du ikkje ser spesielt kjekk ut, så blir det berre ei knallhard konkurranse og møter med uinteresserte bortskjemde jenter, og medfylgjande vonbrot, i tillegg til bortkasta pengar.

2. Er du interessert/har lyst til å prøve ein sport/idrett? Go for it.

3. Er du under utdanning? Sjå rundt deg. Ser du berre kjærastar og åleinemødrer, sjå neste punkt.

4.Kunne du tenke deg ekstra utdanning? Det å investere i eitt par ekstra på VGS kan fort løne seg. Gjerne ein mindre, oversiktleg skule. Ta tida til hjelp.

Ps: Du er 20. Heile tjuge år. Du har ikkje eitt sekund å misse! ;)

Skrevet

Jeg er ei jente på 21 og er jomfru ;) jeg vet hvordan du føler det. At man egentlig bare vil få det overstått. Man føler seg utenfor når andre snakker om sine erfaringer.

Tro på deg selv! Hvordan du ser ut har veldig lite å si! Så lenge du er snill, hyggelig og ærlig. Og spør venninnene dine om råd feks :) jeg håper du finner noen, og jeg håper jeg finner noen snart ;) tvi tvi

Anonym poster: 8a4125c9896be66282d55cc35d611ecf

• Liker 2
Skrevet

hei, du er ikke alene, det må du ikke tro. Jeg er ei jente på 21, og har minimalt med kjæresteerfaring og er jomfru. Det burde igrunn ikke være noe man skjemmes over. Jeg venter vel bare på at jeg skal møte den rette.

Anonym poster: 7f0f19dd2a0f2affd5bbc8af703a639b

• Liker 2
Skrevet

Hei!

Du er så absolutt ikke alene..

Da jeg var 16 begynte jeg å føle presset med å miste jomfrudommen. Jeg hadde flere venninner som prøvde å presse meg. De sa ofte at "ja, nå er du den eneste i vennegjengen som ikke har hatt sex".

Det var ikke særlig gøy.

Jeg hadde mange sjangser opp gjennom årene. Jeg er ei jente som får oppmerksomhet på fest og kunne fått meg ett ligg hvis jeg ville.

Men jeg turte på en måte ikke, følte det ikke var rett.

Så, i en alder av 21 hadde jeg sex for første gang. Det var et ONS og han var utrolig grei og tok hensyn. Et par helger senere hadde jeg enda et ONS. Følte jeg endelig kunne være med i samtalene med venninnene mine om sex.

Men nå angrer jeg litt da.. Det er ikke noe spennende å sitte der med venninnene når de sitter å snakker om sex. De har jo kjærester og menn de er glade i. Det hadde ikke jeg og da er det jo ikke noe spennende.

Så mitt råd til deg, er å ta det rolig og vent til en kommer og tar deg med storm. Det er da det er spennende! :)

Anonym poster: cc817cb787ff00dc46636451869627ad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...