Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har vært på konsultasjon/bltt operert av Pål Schistad fra fornebuklinikken?

Har bestilt operasjon nå, men har aldri hørt om han? :o

Heldigvis er han listet som spesialist i den norske lægeforening..men..ja..ingen som har erfaring med han?

Vennlig hilsen lille meg

*gruer meg nå*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Cyndi

Ser du har bestilt operasjon nå! Når har du fått time da? ?

Har ikke hørt om han fyren der.(Pål Schistad)

pusur

*gru-gleder meg nå*

• 8 år senere...
Skrevet

hei!

Jeg skal også opereres av Pål schistad om 4 uker! Nå vet jeg at dette innlegget er gammelt, men gjennomførte du det? Og hvordan ble resultatet? Jeg har fått inntrykk av at han er en veldig god kirurg, og har lest mye godt om han av flere her på nettet.

Jeg er så sykt spent!! Er nok en vanlig/stor A cup nå, og 165 høy og 49 kg, så er jo egentlig ganske lita, og ønsker heller ikke svære meloner, bare noe som ser bra ut på meg :) Drar helt fra Trondheim, og følges av kjæresten min, som jeg sikkert blir totalt avhengig av å gjøre alt for meg de første dagen :fnise: er det noen andre her som kan komme med erfaringer/tips? :)

Skrevet

Hvordan kan du vite at det er han som opererer deg når du er i narkose? ;-)

Skrevet

Noen som har vært på konsultasjon/bltt operert av Pål Schistad fra fornebuklinikken?

Har bestilt operasjon nå, men har aldri hørt om han? :o

Heldigvis er han listet som spesialist i den norske lægeforening..men..ja..ingen som har erfaring med han?

Vennlig hilsen lille meg

*gruer meg nå*

Hei,

hei!

Jeg skal også opereres av Pål schistad om 4 uker! Nå vet jeg at dette innlegget er gammelt, men gjennomførte du det? Og hvordan ble resultatet? Jeg har fått inntrykk av at han er en veldig god kirurg, og har lest mye godt om han av flere her på nettet.

Jeg er så sykt spent!! Er nok en vanlig/stor A cup nå, og 165 høy og 49 kg, så er jo egentlig ganske lita, og ønsker heller ikke svære meloner, bare noe som ser bra ut på meg :) Drar helt fra Trondheim, og følges av kjæresten min, som jeg sikkert blir totalt avhengig av å gjøre alt for meg de første dagen :fnise: er det noen andre her som kan komme med erfaringer/tips? :)

Kjenner til han og vet flere som har operert silikon hos han. Har ikke hørt noe spesielt negativt om han, men har du hatt konsultasjon hos Colosseumklinikken i Oslo | ckl.no ?

Jeg kan virkelig anbefale deg dem, der er du i trygge hender. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...