FrankDrebin Skrevet 11. desember 2012 #1 Del Skrevet 11. desember 2012 Så skal man da prøve å utføre det umuilge - å prøve å la være å tilfredsstille seg selv før jul. Til nå har man klart å holde seg en hel dag. 12 dager igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 12. desember 2012 Så er man på sin andre dag. Småfrekke fantasier danser rundt i hodet mitt, men jeg har klart å holde fingrene av fatet så langt. Om drøyt 7 timer kan jeg krysse av enda en dag i kalenderen. 11 dager igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 13. desember 2012 Dersom jeg kunne fly, hadde veggen vært mitt soleklare mål. Dette er vanskelig. 10 dager igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 14. desember 2012 I dag har det gått overraskende bra. Den største utfordringen fant sted i dusjen under morgenstellet, men etter det har jeg klart å tenke på andre ting. 9 dager igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 2. januar 2013 Klarte pinadø å holde ut til og med nyttårsaften. Prosjekt vellykket. Case closed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå