AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Hei.. Altså.. Dette er litt motbydelig, men jeg må si det som det er. Hvis du ikke tåler det, så ikke leeees.. De siste dagene har jeg vært plaget av helt ekstrem kløe rundt analhullet, men det forekommer helst om kvelden/natten. Jeg får også helt sinnssyke magesmerter og kvalme om kvelden/natten, men på dagtid er jeg helt fin. Sist natt gikk jeg til sengs 11, men løp opp på do hele tiden frem til klokken var halv 6. Det var ikke det at jeg måtte på do, men jeg hadde så vondt at jeg måtte jo prøve noe. Jeg kom meg på do, men det hjalp i omtrent 10 minutter før neste smerteanfall inntraff. Jeg har aldri hatt så vondt i magen før, så dette er jo utrolig ubehagelig. Jeg begynte å google litt rundt, og havnet tilfeldigvis på litt kvalme sider om babymark, bendelorm osv. Nysgjerrig og desperat som jeg er, så gikk jeg på do og... Jah.. Jeg studerte avføringen min... Ingenting beveget seg, men jeg oppdaget lange ting fra 2 mm til opptil 2 cm som kunne minne om mark, men de beveget seg ikke. Jeg studerte et par av dem, vasket dem og alt. (Sykt, jeg vet det.) Det viste seg at noen av dem hadde et rutete, brunt mønster langs hele kroppen og de var nesten helt gjennomsiktige. Jeg har hørt at man kan se øyne/munn på slike larver, men jeg så ingenting. Jeg har også sett på nettet at slike mark egentlig er veldig hvite, men at når de er døde kan de bli litt brune/gulaktige. Dette er helt sinnssykt ekkelt, og utrolig flaut. Jeg er veldig hygenisk av meg, så jeg aner ikke hvordan jeg kan ha fått det. jeg får også så utrolig mye angst bare ved tanken på å ha noe levende, krypende i meg. Så jeg skal løpe ned på apoteket i morgen og kjøpe noe mot det, man kan visst få det reseptfritt. Det er så utrolig lite fristende å dra til legen med dette..... Spørsmålet mitt er, har jeg barnemark? Eller har jeg noe annet? Har dere noen råd til meg? :/ Anonym poster: f7cbea144c134086a034453ea1d03358 Anonym poster: f7cbea144c134086a034453ea1d03358
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Ta en vermox kur så er du kvitt det. De fleste har vært borti barnemark, ekle greier, men men, enkelt å bli kvitt. Anonym poster: 8a0885589fe27f9e118b9baa1089ab96
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå