Nettinettet Skrevet 13. desember 2012 #21 Skrevet 13. desember 2012 Mange som er veldig ivrige helt til noe bedre dukker opp eller den andre viser like mye interesse. Poenget er jo at dette ikke er en bra oppførsel og at du fortjener en bedre behandling. Alt om hvorfor osv har egentlig ikke noe betydning. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #22 Skrevet 13. desember 2012 Men synes du dette er såpass gale at jeg bør bryte kontakten? Jeg tenker at hvis han ber om unnskyldning på en ordentlig måte og fortsetter kontakten fremover, så er det vel litt "strengt" å bare bryte med han. Han har virkelig fremstått som en bra mann på alle andre måter. Anonym poster: 6402d59bc4201cdbfcc3cc55d00e7ae1
kristian82 Skrevet 13. desember 2012 #23 Skrevet 13. desember 2012 (endret) I helgen var jeg i Trondheim for å besøke en jeg dater (jeg bor i Stavanger). Jeg skulle først besøke min bestemor onsdag-torsdag, deretter skulle jeg være hos han torsdag-søndag. Hadde tatt to feriedager på jobben for å få til dette, og dette ble avtalt med han for ca en måned siden. Han jobber på hotell, der det er veldig travelt nå i desember, noe han også har sagt fra til meg om, men at vi skulle få til dette besøket. Jeg merker i løpet av torsdag-fredag at han har det ekstra travelt på jobb og det tar veldig lang tid før han svarer på meldingene mine. Torsdag morgen er det siste jeg hører fra han iløpet av langhelgen og han svarer etter det ikke på meldingene mine. Jeg blir hos bestemoren min resten av langhelgen min, og ender opp med å dra hjem på søndag uten å ha sett daten min. Jeg sender en litt irritert melding til han da, og spør om hva det er som skjer. Svaret får jeg dagen etterpå og unnskyldningen hans er at han bare har jobbet ekstremt mye. Jeg overreagerer ikke gjør jeg vel? Har tidligere blitt dumpet av en eks ved ignorering så blir usikker på om det bare er meg som reagerer for fort når jeg ikke hører noe på noen dager. Anonym poster: 6402d59bc4201cdbfcc3cc55d00e7ae1 Du overreagerer ikke!! Det er jo helt drøyt å ikke sende en sms/ringe 2 minutter å si ifra i alle fall At han jobbet 24/7 tror jeg heller ikke noe på. Så kjipt det må ha vært å sitte hos bestemoren og vente på en idiot som aldri tar kontakt Endret 13. desember 2012 av kristian82 1
Nettinettet Skrevet 13. desember 2012 #24 Skrevet 13. desember 2012 Men synes du dette er såpass gale at jeg bør bryte kontakten? Jeg tenker at hvis han ber om unnskyldning på en ordentlig måte og fortsetter kontakten fremover, så er det vel litt "strengt" å bare bryte med han. Han har virkelig fremstått som en bra mann på alle andre måter. Anonym poster: 6402d59bc4201cdbfcc3cc55d00e7ae1 Nei ha ett fint liv er kanskje litt barnslig når jeg tenker meg om.. hehe Hvis du har lyst til å ha kontakt med han så har du det, alt er opp til deg egentlig, og hvis dette er en du har vært kompis med før dere begynnte å date er det jo bare å dra det tilbake til det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå