Gå til innhold

Bakteriell Vaginose

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt tilbakevennende bakteriell vaginose i snart 3 år. Jeg har vært hos både fastlege og gynekolog og fått det konstatert, men etter x antall antibiotikakurer kommer alltid bv´n tilbake. Jeg har fått alt mulig av antibiotika man kan tenke seg. Flagyl, Dalacin, metronidazol osv. Alt fra vanlige svelgetabletter til vaginale tabletter

Jeg sliter med en enorm fukt i underlivet som gjør at jeg er avhengig av å gå med bind/ evt bytte truseinnlegg flere ganger daglig. Har ikke hatt noen partner siden dette problemet dukket opp.

Dette er utrolig sjenerende og jeg føler at legene har gitt opp meg som pasient.

Fins det noen der ute som har vært i samme situasjon?

Er åpen for alle tips

Hilsen Desperat

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært litt plaget med det. for meg hjalp det å hoppe over mensen et par ganger, men man kan jo ikke holde på sånn i en evighet heller

Anonym poster: 2a75e76de7d0cbddbf888eb8077008e2

Skrevet

*Dytte denne opp* Noen andre som har vært i samme situasjon?

Gjest RompeRusk
Skrevet

Har ikke vært i samme situasjon, men fikk derimot høre fra lege at truseinnlegg gjør vondt verre. Rett og slett fordi plastikken som er på undersiden, gjør det varmt og klamt, slik at bakteriene trives bedre. Skift til bomullstruser, og skift heller truse flere ganger daglig :)

Skrevet

Nei, kan ikke si jeg noensinne har fått noe slikt. *føle meg overgitt* :(

Anonym poster: 7548c22414686da5a5025b2ff669a3e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...