Gå til innhold

Hva synes du om denne kjolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Kjedelig. Den er ikke så fin heller, så det blir vanskelig å få det til å funke. Jeg sier ikke at det ikke går an, men du bør heller finne en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikkje så veldig mange her som ser ut som ein fotoretusjert asiat med blå (!) auger, utståande øyre og minus a-cup....

Anonym poster: 49a9bd862218ba253c66908266d84f2c

Hun ser ikke ut til å ha blå øyne, er nok ikke ren "asiater", har helt normale ører og bryster som vel må regnes som helt normale, særlig om man er så slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ikke ut til å ha blå øyne, er nok ikke ren "asiater", har helt normale ører og bryster som vel må regnes som helt normale, særlig om man er så slank.

okeei

Men kva syns du om kjolen!

Anonym poster: 49a9bd862218ba253c66908266d84f2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den ikke. Synes den var veldig kjedelig og ikke flatterende. Ser gjennomsiktig og billig ut, og som noen sa tidligere, får jeg litt sånn 'altfor lang bestefar trøye' assosiasjoner.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

okeei

Men kva syns du om kjolen!

Anonym poster: 49a9bd862218ba253c66908266d84f2c

Det står i innlegget du opprinnelig siterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Jeg syns ikke den var noe fin. Minner om en fryktelig lang bestefartrøye. Formløs og billig i stoffet og så likte jeg ikke fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilhelmine

Jeg likte den desverre ikke. Ser gammelt og utslitt ut, på en måte. Minner om et utslitt frottelaken i stoffet, og synes heller ikke fasongen var særlig flatterende. Hadde ikke passet til meg hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...