AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Jeg lurer på om jeg skal gi kjæresten en tur til Amsterdam i julegave. Men jeg er litt usikker, noen som har vært der og har noen meninger om det er et fint sted for et par? Jeg er sikker på at jeg kommer til å like meg, men er redd for at det er litt kjedelig for en mann. Hva tror dere? Vi er foresten 20 år Anonym poster: 582e04ebabd4d1a48b3675065fdc2b11
Gjest Gaby Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Amsterdam er mekka for menn, og passer best for gutta boys på tur syns jeg. Jeg ville ikke valgt den byen for en romantisk kjærestehelg!
Sunshower Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 Jeg har vært på kjærestetur til Amsterdam og det var koselig det. Kjenner flere andre som har vært det også. Amsterdam er mer enn Red Light District og Hasj... 2
poppy Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 (endret) * Endret 30. august 2019 av poppy
Gjest Badabing Skrevet 11. desember 2012 #5 Skrevet 11. desember 2012 Jeg har vært der på kjærestetur, og synes det var et veldig passende reisemål. Riktig romantisk langs kanalene. Kan ikke skjønne at det skal være mer passende for en guttetur. 1
gustav Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 Hva gjelder kjæresteby må Amsterdam ligge på en god nr 3, bare toppa av Venezia og Roma! Forelska meg i mannen min og samtidig Amsterdam for 23 år siden, når jeg var like gammel som deg. Etter det har vi besøkt byen iallefall to ganger i året med en eller to overnattinger. Det er få ting som slår det å rusle kanal-langs hand i hand med kjæresten. Med tusener av sykler og mennesker i alle former og fasonger som riktignok ser stressa ut men som allikevel stort sett har en behagelig avslappa holdning til livet. Med alle de gamle bygningene, brune puber 'på hvert hjørne', god shopping (tar du Niewendijk + Kalverstraat er det et rimelig langt stykke), mat fra alle verdenshjørner, kultur og musikk.. Du skriver julegave, betyr det da å reise i jula? I romjula pleier det å være satt opp liten skøytebane på enten Dam, Rembrandtsplein eller Leidseplein med utleieskøyter, eller dere kan bare stå og se på med varm gluhwein i glasset, og husk å spise olieboller (krysning av rosinbolle og smultring med melisdryss, namm!!). Kjempefin julegave! 1
Gjest Bella90 Skrevet 12. desember 2012 #7 Skrevet 12. desember 2012 Jeg og eks'en var der på kjærestetur i februar og hadde det kjempe koselig! Amsterdam er absolutt til å annbefale.
ludopluto Skrevet 12. desember 2012 #8 Skrevet 12. desember 2012 Vil absolutt anbefale Amsterdam! koselig og moro by:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå