Tigerinne Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Min samboer har flere ganger sagt at jeg blir for varm for han i skjeden. Han trekker seg ut, da han mister hardheten, og jeg må suge han stiv igjen. Jeg blir veldig våt og varm, så han føler at jeg blir for varm og det blir lite friksjon. Aldri hørt om dette før... Noen som har opplevd dette? Kan jeg gjøre noe? Savner at han kan komme inne i meg.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Jeg er jente da, men har kjent selv at jeg kan bli glovarm der nede Ikke særlig godt, vet ikke hvorfor det er slik... Anonym poster: 995efdd4f8b2ecba19e18a65e9e4205e
Gjest Katten. Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 Jeg synes varmen er digg. Det er selvfølgelig mulig at det blir for vått (for lite friksjon), men det har en enkel løsning: tørk litt, eller bare ta en pause fra selve penetreringen - slik at fuktigheten på penis tørker ut.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 mmm for lite fuktigheit vil skape friksjon som igjen gjev varme. eller stemmer ikkje det? aldri høyrt om dette "problemet" så det kan vera eg er på villspor...
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #5 Skrevet 11. desember 2012 kjæresten min pleier å si at jeg er sååå varm og digg i positiv forstand. det tenner han virkelig! skjønner ikke at noen kan miste hardheten av det? har omvendt effekt på min kjære hvertfall... Anonym poster: c12d2803b6a098e9003560b8954bec2d
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 Min samboer har flere ganger sagt at jeg blir for varm for han i skjeden. Han trekker seg ut, da han mister hardheten, og jeg må suge han stiv igjen. Jeg blir veldig våt og varm, så han føler at jeg blir for varm og det blir lite friksjon. Aldri hørt om dette før... Noen som har opplevd dette? Kan jeg gjøre noe? Savner at han kan komme inne i meg. Mulig jeg er slem nå, men du tror ikke dette kan være en form for flytting av skyld over på deg når han blir slapp? Altså at det ligger andre ting bak potenssvikten (stress, sykdom, nervøsitet, noe fysisk), og når han merker at junior er på vei ned, trekker han seg ut og skylder på din "varme skjede" for at han blir slapp? Det er vanskelig for menn å takle potensproblemer, og kanskje denne fyren synes det er enklere om det er din feil. Da kan han ikke noe for det liksom? Det er umulig at du er for varm, med mindre du har feber eller noe, og det høres ut som at dette er noe som har skjedd etterhvert i forholdet? En kompis av meg fortalte at han hadde blitt slapp helt plutselig under samleie med dama, og neste gang de skulle ha sex så tenkte han så mye på om han kom til å bli slapp igjen at han ikke fikk den opp.. Rett og slett stress og prestasjonsangst. Tror dere burde snakke om dette, og helst burde han gå til lege for å utelukke at det er noe fysisk (noe jeg tviler på siden han kan bli stiv når du suger ham). Finn ut om han har prestasjonsangst og forklar ham at det ikke gjør deg noe at dette skjer. Dere kan også prøve en mnd uten penetrering for å ta vekk litt av presset. Lykke til! Anonym poster: d750810841992ee7de94665c9b3b2659 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #7 Skrevet 12. desember 2012 Her er det typen din som har problemer med potensen, det er ikke noe galt med skjeden din. Han er kanskje av den typen som er vant med å runke hardt eller kanskje han er omskjært? Anonym poster: b45e10add11aa2099d9f3441c1ceee22
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #8 Skrevet 12. desember 2012 Du kan jo forslå å dytte inn noen isbiter først så kan han kjøre på? Anonym poster: d6d6f9a3301604f6a5057c9a45e0cf9c
BusteMartePinn Skrevet 12. desember 2012 #9 Skrevet 12. desember 2012 Så rart. Jeg har aldri opplevd at det blir for varmt. Har heller bare fått høre at varmen gjør det ekstra digg. Høres uansett ut som en merkelig reaksjon å miste ereksjonen av det, men ikke bare må trekke seg ut fordi det er for varmt. Tror jeg ville hørt med en lege jeg
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #10 Skrevet 12. desember 2012 Kanskje mer sannsynlig at han mister ereksjonen pga for lite friksjon enn pga varmen? Anonym poster: 008a0fa0adfc8dbd350f0e9754182fb2
Pigeline Skrevet 12. desember 2012 #11 Skrevet 12. desember 2012 At det er varmen er bare tullprat! Litt tynn penis i kombinasjon med (litt vid og) veldig våt skjede vil gi lite friksjon, og noen menn vil da ikke kjenne nok til å holde ereksjonen oppe over tid. Når du suger og onanerer han vil friksjonen bli bedre og stivheten holdes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå