Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Har en ganske stor kul i brystet, rommer liksom hele brystet. Den er bevegelig og knudrete. Var hos legen her om dagen og hun kjente på den. Skal inn å ta vevsprøve. Hun syntes ikke den var mistenkelig. Er det vanlig at en tar vevsprøve av sånne kuler? Vanlig rutine? Den er stor og øm. Er veldig bekymret. Er 31 år gammel, men vet jo at brystkreft kan komme også i min alder.
Gjest badeand1 Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 (endret) Helt vanlig å ta prøver av kuler i brystet. Uansett om den er stor, liten, øm eller ikke øm. (mamma måtte ta slike prøver da hun oppdaget kul) Prøv å ikke tenk så mye på det, selv om det er enklere å si enn å gjøre. Lykke til. Endret 11. desember 2012 av Mortem
Gjest badeand1 Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 (endret) Dobbel.. Endret 11. desember 2012 av Mortem
Gjest Scampi Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 Selv har jeg en ganske så stor kul i brystet, den er på str med en tennisball. Var inne og tok biopsi og fikk vite at kulen var helt ufarlig. Det var en kul bestående av flere kjertelansamlinger. Måtte alikevel belage meg på operasjon, så nå venter jeg bare på dato. Dette kommer til å gå kjempefint ts Lykke til!
Gjest snoopy_93 Skrevet 11. desember 2012 #5 Skrevet 11. desember 2012 Jeg fant en liten kul i brystet som var bevegelig til begge underlag. Den var hard og litt bønne-aktig i formen. Ble sendt til brystdiagnotisk senter i Drammen hvor de tok ul av brystene og vevsprøve. De tok vevsprøve rett og slett for å være helt sikkere på at det kun var en fettkul. Fikk ny time 6mnd senere bare for å følge opp litt. Jeg tror nok vevsprøve er ganske vanlig
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #6 Skrevet 11. desember 2012 Hei TS. Kan jeg være frekk og hive meg i emnet ditt? Jeg har også oppdaget en kul på brystet, den har jeg oppdaget for flere mnd siden. Til og begynne med så var den bitteliten men hard, jeg tenkte at det var ei underhuden kvise, så tenkte ikke mer på det. Men, den bare vokste og vokste sakte, og nå har jeg fulgt med på den i et par dager, og den er mye større og skikkelig hard, pluss at det er et rødt område rundt den, og slik var det ikke før. Jeg begynner å bli skikkelig redd og vet ikke hvordan roe meg ned. Den ligger på oversiden av brystet, og føles øm hele tiden. Jeg skal til legen imorgen, og skal nevne den kulen, håper bare at det ikke er det verste. Jeg er så redd. Anonym poster: 780c19e13062633984c1cfb171fdf709
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå