Gå til innhold

Damers kropp, hva er viktigst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere menn, (og damer) er det det viktigste når det kommer til en dames kropp og utseende (og kun det)?

Er det om hun er pen, høyden, formene, feminin eller noe annet.

Ranger gjerne det høyeste til det laveste.

Anonym poster: f21fa01176aaf771d7dc820986e9a1ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt lei slike poster, men fanken :

Personligheten!

• Liker 13
Skrevet

Vel, at hun i det hele tatt ser ut som en kvinne er jo kanskje litt vesentlig da. :bond:

Og i det ligger det egentlig alt. Er personlig ikke fan av kvinner som dyrker den androgyne looken, med guttekort hår og hele pakka.

• Liker 3
Skrevet

Personligheten!

Kårky, jeg er så enig så enig med deg. :pls:

Men du, vi må vel ta høyde for at ikke alle på dette forumet er fylt 30 og har vår livsvisdom. :hug:

• Liker 2
Skrevet

Men du, vi må vel ta høyde for at ikke alle på dette forumet er fylt 30 og har vår livsvisdom. :hug:

thihihih , :blomst: heia 30+!

• Liker 6
Gjest Lille-pus
Skrevet

Personligheten!

thihihih , :blomst: heia 30+!

'Kliner' meg inn her sammen med kvinnene over 30, som har forstått hva som virkelig er viktig her i verden når det gjelder å finne noen.

Takk.

• Liker 1
Skrevet

Menn er visuelle skapninger ,som alltid vil gå etter damer med et attraktivt utseende :)

Noe annet tror jeg ikke på, da menn er programmert til å finne aktuelle kvinner å få friske avkom med.

• Liker 3
Skrevet

Menn er visuelle skapninger ,som alltid vil gå etter damer med et attraktivt utseende :)

Noe annet tror jeg ikke på, da menn er programmert til å finne aktuelle kvinner å få friske avkom med.

Vel, vi kvinner er likeså visuelle skapninger.
  • Liker 3
Skrevet

Men hva som sees som et attraktivt utseende vil variere fra mann til mann. Og, hvis man liker en kvinne og får følelser for henne så oppfattes utseendet hennes straks også som flott. Enig med de over her, det er personligheten som betyr aller mest...

• Liker 4
Skrevet

Jeg har forstått det sånn at de vil vise seg ut med ei som er mager, blond og fake tan. Helst med silikonpupper.

• Liker 2
Skrevet

Men hva som sees som et attraktivt utseende vil variere fra mann til mann. Og, hvis man liker en kvinne og får følelser for henne så oppfattes utseendet hennes straks også som flott. Enig med de over her, det er personligheten som betyr aller mest...

Det stemmer :) Men menn vil alltid stirre på det som er pent, og fantasere om sex med dem.

Mindre pene kvinner vil alltid føle seg truet om partneren deres prater med ei pen dame.

Skrevet

Hva som er viktigst? Vel, det er fint at hun har store pupper, er slank, er vakker, har langt hår.

Barbie+freak.jpg

Men det viktigste er at alt dette er naturlig.

Anonym poster: 34cfa30c3020e9ba355aef99a01aaa5c

• Liker 4
Skrevet

androgyne jenter er jo deilige: http://25.media.tumb...ybb4o1_1280.jpg

Jeg foretrekker tynne jenter med små pupper size 4-6, men jeg har vært sammen med både chubby jente på rundt 70 kg og en mannemann på 85 kg. personligheten som teller.

Jeg trodde ærlig talt dette var en guttunge når jeg først så på dette bildet.

• Liker 7
Skrevet

en vakker kvinne er det
  • Liker 3
Skrevet

Vel, h*n har jo et adamseple.

Anonym poster: 34cfa30c3020e9ba355aef99a01aaa5c

• Liker 1
Skrevet

androgyne jenter er jo deilige: http://25.media.tumb...ybb4o1_1280.jpg

Jeg foretrekker tynne jenter med små pupper size 4-6, men jeg har vært sammen med både chubby jente på rundt 70 kg og en mannemann på 85 kg. personligheten som teller.

Size 4-6 er størrelse 38-40..

Anonym poster: b65b15a57df36b76f7daab94e7028190

• Liker 1
Skrevet

en vakker kvinne er det

Hehe. Agyness Dein er jo kjent for sin androgyne stil :)

Agyness-Deyn3.jpg

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes jenter som ser ut som Nina Dobrev, eller Zooey Deschanel er veldig attraktive ^^

Men kjemi er det som teller. Liker man personligheten, så synes man ofte utseendet blir pent også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...