Gå til innhold

Katt og amfetamin

Fremhevede innlegg

Gjest bekymret
Skrevet

Uff, er litt bekymret nå. Jeg hadde tatt en stripe med speed(dumt, ja, jeg vet) og ikke tørket skikkelig av bordet. Jeg går på do og når jeg kommer tilbake ser jeg at pus har slikket opp restene :sjokkert: Tror dere det går greit med henne? Det var ikke så mye hun fikk i seg. Hun gikk bort og drakk litt av vannet sitt og nå leker hun rundt på gulvet med en kork (kanskje litt mer hyper enn vanlig :fnise: ) men hun ser ikke dårlig elller syk ut. Burde jeg ringe veterinær eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt dyrlegen hvis jeg var deg!

Gjest bekymret
Skrevet

Ja, tenker på å ringe, men tror jeg venter litt til og ser hvordan det går. Hun virker jo helt fin nå. Litt dumt å ringe og fortelle noe slikt.

Skrevet

Huff, vet aldri med folk her inne har jeg funnet ut, men jeg håper du bare troller nå :)

• Liker 5
Gjest Athena89
Skrevet

Ja, du bør ringe dyrlegen, amfetamin kan være svært skadelig.

Gjest bekymret
Skrevet

Huff, vet aldri med folk her inne har jeg funnet ut, men jeg håper du bare troller nå :)

Jeg gjør dessverre ikke det.

Men nå ligger pus og slapper av på en stol, så det ser ut til at alt er i orden heldigvis.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

At du i det hele tatt må spørre om det er jo absurd.

På tide å adoptere bort katta for du klarer tydeligvis ikke ansvaret.

• Liker 8
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Ja, tenker på å ringe, men tror jeg venter litt til og ser hvordan det går. Hun virker jo helt fin nå. Litt dumt å ringe og fortelle noe slikt.

Enda litt dummere å forgifte katta si.

Googlet litt rundt nå, amfetamin er visst ganske populært blant katter, det har en smak som appelerer til dem.

Det står også at symptomene på forgiftning setter inn etter 30 min og at du bør ta henne med til veterinæren og få henne til å spy fortest mulig. Vet ikke hvor mye hun fikk i seg jeg, men jeg hadde ikke ventet en halvtime for å se om hun fikk vondt eller døde.

• Liker 1
Skrevet

Herrigud...

Om du må ta slik skiit,så ta forhåndsregler for dyra i alle fall.

Og ring,hva så om du er flau? Hva om katten blir alvorlig syk,eller dør? Samme det liksom,bare du slipper å bli flau?

• Liker 2
Skrevet

Ta nå å få henne til noen venner til du kan ha litt mer kontroll over rotet ditt ihvertfall. Hva du driver med bryr jeg meg lite om, men når det går ut over andre eller dyr, er det på tide å skjerpe måten du gjør det på ihvertfall. En gang er nok.

Skrevet

Og hvordan endte dette, junkier begge to, både du og katten ja.

Anonym poster: 9ff9b359cda54d7f86e04005b7384ff8

Gjest bekymret
Skrevet

Det går helt fint med pus, har en kamerat på besøk nå og han mente at pus fikk i seg såpass lite at det ikke er farlig. Og hun har virket fin hele tiden.

Vi har nå gitt henne kallenavnet stripe-pus, siden hun er så glad i å ta seg en stripe :fnise:

Gjest Athena89
Skrevet

Du bør gi fra deg den katten. Snarest. Har aldri opplevd makan til idioti.

Skrevet

Du er så dum at det er til å grine av. Ta katta til veterinæren for pokker.

Anonym poster: 19b3ab2fc5fc865591075a15de409dc7

• Liker 2
Skrevet

Det går helt fint med pus, har en kamerat på besøk nå og han mente at pus fikk i seg såpass lite at det ikke er farlig. Og hun har virket fin hele tiden.

Vi har nå gitt henne kallenavnet stripe-pus, siden hun er så glad i å ta seg en stripe :fnise:

Syns du dette er morsomt?

• Liker 3
Skrevet

Hvor dum kan man bli?!

Man tror seriøst en har hørt alt, så hører man om folk som vet dyr har tatt dop, og bare sitter der og ler. De kalles retards.

Anonym poster: 7ed48cfd8983eed293ea617f0ccfac08

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet og stenges.

Så håper jeg du har søkt hjelp til katten din og at du ikke eksponerer den for narkotika i framtiden, da dette er grov og unødig dyremishandling.

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...