Gjest Ethereal Skrevet 9. mars 2004 #1 Skrevet 9. mars 2004 Jeg er egentlig flink til å stå opp om morgenen, men tidligere forsøk på å trene i studio før jobb har strandet fordi jeg har hatt total mangel på energi, til tross for at jeg har spist frokost, og ikke følte meg spesielt trøtt og sliten. Men å jogge om morgenen, det klarer jeg :o Er kommet inn i en rutine hvor jeg løper 30-45min klokka 0700. Deretter dusj, frokost og jobb, og energinivået har aldri vært bedre. Merkelig.... Er det noen her som trener styrke om morgenen, og som har gode råd for hvordan jeg skal gå fram for ikke å føle meg så "sluggish"? Kanskje jeg rett og slett bør trene styrke om kvelden, men da blir jeg så gira før sengetid.
Gjest 1111 Skrevet 9. mars 2004 #2 Skrevet 9. mars 2004 Jeg trener alltid om morgenen fordi jeg føler meg så energiløs og trøtt på kvelden, og da blir det ikke noe av. all trening er god trening
Isabel Skrevet 13. mars 2004 #3 Skrevet 13. mars 2004 Misunner deg Hehe, med meg er det halvveis omvendt! Er skikkelig borte om morgenen, har prøvd å trene et par ganger men blir bare uvel av det.. Trener helst på kveld på ukedagene og midt på dagen i helg/ferier.. Men skulle dog ha trena myee mer.. Er skikkelig lat
Gjest -kebolle Skrevet 14. mars 2004 #4 Skrevet 14. mars 2004 Åh, så flink du er, Ethereal!! En sånn morgenfugl er ikke jeg... :o Kan det være motivasjonen/trivselen din mht styrketrening det er noe i veien med? Eller, nei, det var kanskje ikke slik, hvis det gikk greit å trene styrke på kvelden... jeg tenkte at hvis det var helsestudioet du ikke likte, kunne du finne deg en annen treningsform.. men det var jo kanskje ikke det du lurte på, så, eh :oops: jaja. lykke til i alle fall..
Gjest lekebøll Skrevet 14. mars 2004 #5 Skrevet 14. mars 2004 Jeg trener aldri styrke om morgenen. Jeg har i perioder løpt om morgenen, en eller annen gang i tidsrommet 4 - 7, og det fungerer helt supert. Jeg gjør ikke det nå, men jeg vet jeg hadde trivdes med det om jeg bare hadde kommet inn i rytmen igjen. Nå har jeg jo ikke løpt på lang tid i det hele tatt, men løping om morgenen synes jeg altså er helt fint. Styrke fikser jeg ikke før utpå dagen - kroppen er for slapp om morgenen til at jeg får noe ut av det - og da gidder jeg heller ikke.
Gjest Estrela Skrevet 14. mars 2004 #6 Skrevet 14. mars 2004 Jeg har i perioder løpt om morgenen, en eller annen gang i tidsrommet 4 - 7, og det fungerer helt supert. Er du utpreget A-menneske med minimalt behov for søvn, eller la du deg bare veldig tidlig om kvelden de periodene?
Gjest lekebøll Skrevet 14. mars 2004 #7 Skrevet 14. mars 2004 Er du utpreget A-menneske med minimalt behov for søvn, eller la du deg bare veldig tidlig om kvelden de periodene? Dette var i ulike perioder - da jeg løp i 4-tida om morgenen hadde jeg min egen struktur på dag/natt, det vil si at jeg sov når jeg følte for det og omvendt. Den andre perioden da jeg løp i 5-6-7-tiden, gikk jeg på en skole hvor morgentrening var obligatorisk.
Gjest Ethereal Skrevet 15. mars 2004 #8 Skrevet 15. mars 2004 Med unntak av to dager forrige uke da jeg hadde et ekstremt søvnbehov (10-11timer :o ), har jeg ingen problemer med å følge opp morgenløpeturene. Det er faktisk blitt noe jeg ser fram til, spesielt nå som våren er kommet, og jeg ser påskeliljer overalt. Men jeg lurer på hva som skjer når jeg er vel hjemme igjen, og studiotrening plutselig begynner å friste....(men da er det jo SYKKELSESONG :-) )
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2004 #9 Skrevet 15. mars 2004 Du er mitt idol! Jeg kan ikke under noen omstendigheter trene før godt utpå formiddag/ettermiddag..og mest energi har jeg gjerne utpå kvelden.Men man forbrenner jo visstnok mer fett når man trener om morgenen..
Gjest Ethereal Skrevet 15. mars 2004 #10 Skrevet 15. mars 2004 Jeg driter i fettforbrenning...For meg har det praktiske årsaker; politiet advarer jenter mot å ferdes alene på kveldstid i de områdene der jeg jogger, pga. en voldtektsforbryter som ennå ikke er tatt. Om morgenen er det ikke så skummelt, for da er det masse mennesker der, som jogger, lufter hunder, på vei til jobb osv...
Pbrina Skrevet 15. mars 2004 #11 Skrevet 15. mars 2004 Jeg er helt håpløs til å stå opp om morran, drøyer'n gjerne til det er en halvtime til jeg må gå. Men i morges starta jeg dagen med noen sit-ups og armhevinger (som jeg var veldig flink til å ta før, men det er ca et år siden sist), og du verden, så mye bedre jeg følte meg! Og inspirert av deg, Ethereal, skal jeg stå opp tidlig i morgen og løpe meg en tur. Litt løping er bedre enn ingenting løping, takk for inspirasjonen!!!
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2004 #12 Skrevet 16. mars 2004 Samme her, takk for inspirasjonen!! Skal jogge før frokost i morgen. Og kanskje fortsette med det noen dager i uka fremover.. Gleder meg! Nyte morgensola nå som våren kommer:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå