Gjest tine Skrevet 9. mars 2004 #1 Skrevet 9. mars 2004 Nå er det 3 uker siden jeg hadde min første laserbehandling av mørke hår på magen, rundt brystene og under haken. Har ikke nappet med pinsetten en gang etter det, og de bare forsvinner liksom. Endelig - magen er så utrolig fin, uten noen røde nupper etter pinsetten. Dette er bare helt fantastisk - hadde ikke trodd at det var så effektivt. Måtte bare dele min glede med dere! Ha en super dag!
Siam Skrevet 9. mars 2004 #2 Skrevet 9. mars 2004 Så flott da. Hvor gjorde du det og hvor mye kostet det? Vurderer å gjøre noe lignende selv...
Gjest tine Skrevet 9. mars 2004 #4 Skrevet 9. mars 2004 Jeg gjorde det på en laserklinikk i Kristiansand. Må ta 3 behandlinger med 4 ukers mellomrom. Passer greit, for da har jeg fått lønning for hver gang...he he For de områdene jeg tok koster det 1000 kr gangen. Jeg betaler gledelig de pengene jeg...... Vet om flere som har tatt bikinilinjen, og de er kjempefornøyde. Mulig det blir det på meg i neste omgang.
SunAndMoon Skrevet 10. mars 2004 #5 Skrevet 10. mars 2004 var det vondt??!! Og hvor mange ganger må du gå for at det skal bli permanent borte?!
Gjest tine Skrevet 10. mars 2004 #6 Skrevet 10. mars 2004 Det gjorde ikke særlig vondt.......det varmet og kløp litt. Spesielt merket jeg det litt der hvor de mørkeste røttene var. Gjennomsnittet går 3-4 ganger til behandling, da skal hårene være borte permanent. De sa til meg at jeg kunne komme 1 gang i året fremover for å holde det ved like. Blir spennende å se - om det blir bedre enn det er nå. hmmm da blir jeg enda mere fornøyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå