Gå til innhold

Hvor ofte sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor ofte har dere sex? Er bare nysgjerrig på hva som er "normalt" :)

Anonym poster: b6a43c62bf93e1bd0c77d3e217b0da25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og fruen har hvert i lag i 11 år. Vi har sex minimum 2 ganger i uken. Vi kan også ha

oss flere ganger i uken. Kan sies det at sexlivet vårt var dødt en periode. vi hadde bare pliktsex.

Men vi snakket sammen og gjorde noe med det. Nå kan vi finne på og snike oss på badet eller noe for en

"quick". Vi er 32 begge to.

Anonym poster: 13ffd356b122afbae0a7e7ff7a25b83b

Skrevet

Jeg tror ikke noe er "normalt" da det varierer så voldsomt fra person til person/par til par..

Skrevet

Varierer også over tid, for meg har det normale variert mellom 3 ganger om dagen og en gang hver 3. uke.

Bra begge deler, kommer helt an på forholdet og situasjonen. F.eks. når man har tryna på motorsykkel og har begge beina i gips kan det holde med en gang i uka....er det et nytt forhold er det mer normalt med 3 ganger om dagen.

Har dama nettopp født trillinger så tipper jeg det er ok å vente noen uker....

• Liker 1
Skrevet

4-5 ganger i løpet av helgen. :)

Skrevet

5 ganger så langt i år, blir vel toppen 6...

Anonym poster: 55dbc0b785bb9b485454d595b00a8958

Skrevet

istarten så var det vel 3 ganger daglig, men nå er vi vel mer på 2-3 ganger i uken :)

Skrevet

Gift i fem, sammen i 11 år. Sex 2-6 ganger i uka, er en koselig måte å avslutte dagen på. (Eller begynne dagen med i helgene)

Alt er normalt. Men snittet er vel 2-3 ganger i uka.

Anonym poster: 1d16bbf5cffbc3df3d4fd40366d07fb5

Skrevet

Et par ganger i kvartalet.

Skrevet

nå er jeg i et avstandsforhold så blir ikke så mye sex på meg, men når vi besøker hverandre blir det vel 2-3 ganger om dagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...