Gå til innhold

Jeg mistet min baby:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Miraklet var bare 5uker inne i magen, men det gjør så vondt. Jeg fortalte det til min mor som hadde begynt å strikke. Jeg klarer ikke fortelle at babyen min er borte.

Anonym poster: 6f0613c3f0a7f8ebddc0eb1437198e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, trist å høre. Jeg håper det går bra med deg og sender deg en stor trøsteklem.

Anonym poster: 612d7c4c73bbbee8de2841519a3f190c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig. Men nå vet du i hvert fall at du kan bli gravid! Moren din har nok ikke begynt å strikke forgjeves, er bare å fortsette prøvingen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tråden er ryddet for upassende innlegg. Dette er ikke plassen å diskutere statistikk om spontanabort, definisjonsspørsmål rundt embryo og foster og lignende. Vennligst respekter andres tap.

Sender mine kondolasjoner til deg, trådstarter, ta vare på deg selv.

mvh ninuska_, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker innlegget til

Uff, så kjedelig. Men nå vet du i hvert fall at du kan bli gravid! Moren din har nok ikke begynt å strikke forgjeves, er bare å fortsette prøvingen!

Jeg synes dette var et godt svar til deg! Jeg forstår at det må være utrolig trist å miste et barn, man har jo drømmer og forventninger! Men husk at moren din nok ikke strikker forgjeves. Dette viser at du kan bli gravid igjen! Og selv om du ikke får møte den lille du mistet etter fem uker, kan du fortsatt få mye glede i nye barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...