Silfen Skrevet 14. desember 2012 #21 Skrevet 14. desember 2012 I vår familie har det IKKE vært et problem når de var små, bortsett fra den gangen babyen hadde en ørebetennelse jeg ikke visste om ennå. Derimot så har fjortisen ved flere anledninger, etter fylte 10, grått av smerter. Og fremdeles har hun vondt og hun kan iallfall utligne trykk. Dette her er faktisk noe av det mest absurde jeg noensinne har lest en forelder uttale.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #22 Skrevet 14. desember 2012 Du må ta med mat selv, flyselskapet har ikke det. Ta med ex boks med lokk som har grøtpulver. Så er det bare å ta i varmt vann som du får ombord. Ha med medisinsk kit ombord, febermål, paracet osv, vet aldri når de blir syke. Bassinette er lurt! Amme/spise under opp/nedstigning er nødvendig så de svelger. Du får ta med babymat ombord også i USA. Og - babymat i usa forbausende dårlig! Jeg kjøpte oatmeal og kokte havregrøt til frokost hver dag, alt annet var stappfullt av sukker. Glassmat var også dårlig, type Kokte moste bønner. Ikke retter som i Norge, som Pasta med Laks . Anonym poster: 99fb6cacce15af640f2477a062f1d8dc
Stinelin Skrevet 14. desember 2012 #23 Skrevet 14. desember 2012 IDette her er faktisk noe av det mest absurde jeg noensinne har lest en forelder uttale.
Vera Vinge Skrevet 14. desember 2012 #24 Skrevet 14. desember 2012 (endret) Men om babyen får vondt i ørene, er det vel bare akkurat på vei opp og ned? Og de fleste kan vel utligne trykket med amming eller smokk? Det var hvertfall det jeg hørte før vi skulle fly med sønnen min da han var 7-8 mnd. Han hadde for øvrig ikke vondt i ørene noen gang i løpet av turen, og jeg oppdaget at dette også gjaldt da han ikke ville ammes da vi skulle lande, og han sov i fanget mitt de to timene turen tok. Vi hadde da ikke eget sete, men hadde nok ordnet noe sånt ved en lengre flytur. Har også hørt om de som har softbag med inn på flyet som barnet kan sove i. Så kan man sette den i fanget eller i et ledig sete mellom foreldrene. Endret 14. desember 2012 av Vera Vinge
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #25 Skrevet 14. desember 2012 Har reist med en på 8 mnd til NY, helt uproblematisk. Men i dag når han er to, vil jeg aldri utsette han for en så lang reise, da er han mye mer urolig. Han klarer tre-fire timer til Spania, men noe lengre tur for vår toåring er ikke å anbefale. Har reist med baby på 2-3 mnd, hun lager ikke en lyd, får mat når hun er sulten og ellers sover hun. Hun har til nå reist fire flyreiser. Barn er like forskjellige som oss voksne, noen liker å fly, andre ikke. Plager som ørevondt og andre ting (bæsjebleier) kan gjøres noe med. Anonym poster: c6fbab371a3441ee4ee6b669d8bed958
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå