Gå til innhold

Skal jeg skulke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok, da har jeg en god nyhet og en dårlig nyhet.

Vi tar de gode først. Jeg dro på jobb i dag.

Den dårlige nyheten. Jeg måtte jobbe overtid og var ikke hjemme før 18.30. Jeg har egentlig angret i hele dag på at jeg dro på jobb.

Men i morgen skal jeg, da slutter jeg tidlig heldigvis.

Anonym poster: 461dbf349c33632f046ad0f90d4b0456

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det. Seriøst. Du blir født for å bli sendt på skole, som videre sender deg til jobb, hvor du finner ut du skal tjene penger til du blir gammel og skrøpelig og ikke har energi til å finne på noe sprell lengre.

Merkelig nok er visst alle i dette samfunnet masochister,ikke nok med at de går på jobben dag ut og dag inn for å tjene noen andre, de forsvarer tilogmed dette systemet, og kjefter på deg hvis ikke du adlyder :P

Dette er bare trist, håper virkelig ikke du er seriøs her. Man er svært heldige i Norge som har et system der man kan være syk en dag og likevel få lønn. Slik er det ikke mange land som har det! Å skulke og dra inn penger av skattebetalere som faktisk jobber og gjør en innsats, synes jeg bare er ekkelt. Det er utrolig feigt og sleipt. Det er umoralsk å utnytte systemet å denne måten. Dersom TS synes h*n jobber for mye, kan h*n spørre om å få jobbe noen timer mindre i uka.

Shame on TS og Pixie for denne tankegangen! Det er urettferdig overfor de som står på. Kom deg på jobb, eller kom deg ut av landet!

Anonym poster: 8649026e65820a74682dc6aea88ec377

• Liker 1
Skrevet

ARBEIT MACHT FREI!

Folket i den norske stat er mer eller mindre nazifisert. Folk lever faktisk etter sloganen til Auschwitz. Tragisk.

Anonym poster: 5bdbf54756eab76533ce219086e76748

Skrevet

ARBEIT MACHT FREI!

Folket i den norske stat er mer eller mindre nazifisert. Folk lever faktisk etter sloganen til Auschwitz. Tragisk.

Anonym poster: 5bdbf54756eab76533ce219086e76748

Dette er det dummeste jeg har hørt på lenge. Norge er faktisk det landet i verden hvor folk har mest fritid. Synes det er ekkelt at du ikke har mer respekt overfor ofrene av andre verdenskrig. For en sammenligning!

Skrevet

Dette er bare trist, håper virkelig ikke du er seriøs her. Man er svært heldige i Norge som har et system der man kan være syk en dag og likevel få lønn. Slik er det ikke mange land som har det! Å skulke og dra inn penger av skattebetalere som faktisk jobber og gjør en innsats, synes jeg bare er ekkelt. Det er utrolig feigt og sleipt. Det er umoralsk å utnytte systemet å denne måten. Dersom TS synes h*n jobber for mye, kan h*n spørre om å få jobbe noen timer mindre i uka.

Shame on TS og Pixie for denne tankegangen! Det er urettferdig overfor de som står på. Kom deg på jobb, eller kom deg ut av landet!

Hahhahahaa jeg er masochist og går på jobb for faen :)

Gjest Violetta
Skrevet

Det går ikke ut over skattebetalerne om man er borte fra jobb en dag. Det er arbeidsgiver som dekker de første 15 dagene.

Ikke at det gjør det bedre å skulke. Sånn dager tar man seg selv i nakken og går på jobb.

Skrevet

Den dårlige nyheten. Jeg måtte jobbe overtid og var ikke hjemme før 18.30. Jeg har egentlig angret i hele dag på at jeg dro på jobb.

Men i morgen skal jeg, da slutter jeg tidlig heldigvis.

Anonym poster: 461dbf349c33632f046ad0f90d4b0456

Karma is a bitch, ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...