She_Leiva Skrevet 12. desember 2012 #21 Skrevet 12. desember 2012 Jepp alltid! Ingen som har reagert her i gården nei. Typen tenner på at jeg har det deilig og vice versa.
Gjest Gorgonzola Skrevet 12. desember 2012 #22 Skrevet 12. desember 2012 Gjør dere det, og hva synes gutta om det? Digg
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #23 Skrevet 12. desember 2012 Ikke for min del Ofte er det vanskelig (naturlig nok!!) for mannen å konsentrere seg, og da gir det ikke like god stimulanse. Så jeg synes det blir halv-godt for begge parter. Bedre at jeg gjør det selv, og han gir uttrykk for at det er greit Bra. Kanskje jeg ikke er helt håpløs da. Følte meg litt utilstrekkelig når jeg hørte det, men det er også første gang jeg hører dette. Personlig synes jeg det er greit at kvinnene også er litt aktive og tar litt ansvar Noen andre innspill rund dette? Anonym poster: 43eccdc950ebb7472d4f27ae2b235795
Gjest Grasjur Skrevet 12. desember 2012 #24 Skrevet 12. desember 2012 Jeg hadde meg med en kar som ble fornærmet også.. Men de aller fleste liker det godt.
hermoine Skrevet 12. desember 2012 #25 Skrevet 12. desember 2012 Jeg gjør det når jeg har lyst. Om det skulle fornærme noen kunne jeg ikke brydd meg mindre om, men det har jeg heller aldri opplevd. samme her. de fleste guttene har uansett likt det veldig godt så da er jo det greit:)
TøydukkeAnna Skrevet 12. desember 2012 #26 Skrevet 12. desember 2012 Hvis jeg har lyst og føler behov for det, så why not..
Rimmern Skrevet 13. desember 2012 #27 Skrevet 13. desember 2012 Hvis noen blir sure/fornærmet over noe slikt så er de søppel, og du bør ikke kaste bort mer tid på dem. Fortell dem gjerne i tillegg at når de er så dårlige så er det ikke rart at du må ta i et tak selv. Drittunger.
seaworld Skrevet 15. desember 2012 #28 Skrevet 15. desember 2012 Gjør det selv inni mellom, spesielt hvis det er en "kjapp en"! Hadde han sagt noe på det, så er det jo bare å fortelle han hvorfor. Det burde han fint ha forståelse for om han kjenner litt til hva som må til for jenter. Gjør han ikke det, så lær han det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå