AnonymBruker Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Gjør dere det, og hva synes gutta om det? Jeg har selv kun gjort det når jeg har vært med to ulike gutter, og han ene ble helt vill når jeg gjorde det selv, mens en annen ble skikkelig fornærmet og ville ikke at jeg skulle gjøre det og derfor har jeg ikke "turt" å gjøre det med noen andre heller, selvom jeg må stimulere selv for å kunne komme under samleie. Anonym poster: 072aa34a6b3bca3b0e089d813c2cd1f4 2
Gjest Raindrops Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Jeg gjør det når jeg har lyst. Om det skulle fornærme noen kunne jeg ikke brydd meg mindre om, men det har jeg heller aldri opplevd. 7
Nowayback Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 (endret) . Endret 5. mars 2017 av mann_86 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 Nå har jeg fast partner, og gjør det når jeg selv vil. Husker ikke om jeg har gjort det med noen andre, men han er den første jeg har kommet med, så tviler på at det har skjedd. Anonym poster: b500a2388aaf265b299c799fecfe7fe3 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2012 #5 Skrevet 10. desember 2012 Gutter flest tror at jenter får orgasme av vaginal penetrering, men det er da ikke tilfelle. Jeg mener på at jenter flest trenger stimulering av klitoris for å få orgasme.. Gutter flest, kanskje. De fleste menn ser imidlertid ut til å være fullt klar over dette. Morsomt at du "mener på" ting om kvinners kropp, forøvrig. Gjør dere det, og hva synes gutta om det? Jeg har selv kun gjort det når jeg har vært med to ulike gutter, og han ene ble helt vill når jeg gjorde det selv, mens en annen ble skikkelig fornærmet og ville ikke at jeg skulle gjøre det og derfor har jeg ikke "turt" å gjøre det med noen andre heller, selvom jeg må stimulere selv for å kunne komme under samleie. Anonym poster: 072aa34a6b3bca3b0e089d813c2cd1f4 Ja, jeg gjør det. Om han ikke liker det, synd. Jeg har ikke tenkt til å la være å få orgasme når jeg har sex, så det får de nesten bare tåle. Anonym poster: d84c0f57a6b0d22bfd1af66184c6aa64 3
Guadaloupe Skrevet 10. desember 2012 #6 Skrevet 10. desember 2012 Synd for han om han ikke liker det. Du kan forslå at han kan gjøre det, han kommer lettest til når du rir! Be han fukte en finger eller to, si hvordan du liker det. Tror de fleste gutter liker å gjøre det, kanskje særlig når du rir, da kan han konsentrere seg om det, mens du konsentrerer deg med å ri, begge nyter
Gjest Raindrops Skrevet 10. desember 2012 #7 Skrevet 10. desember 2012 Selv om man er istand til å få vaginal orgasme, så ser jeg ingen grunn til å nekte seg selv klitorisstimulering under samleie. Synes det høres helt fjernt ut at det ikke skal være greit. 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2012 #8 Skrevet 10. desember 2012 Blir han fornærma så må han ha noen issues spør du meg.. Anonym poster: 13cdf28d371433469ff4ae043cbfcc2f 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2012 #9 Skrevet 10. desember 2012 Jente her: Ja jeg vil jo ha orgasme jeg også! Får det kun ved klitt stimulering. Og at JEG gjør det. Ikke hans "fomling" midt i akten. Jeg kjenner meg selv best og vet hva som skal til. Anonym poster: 8e3bc27899f2b1750dbc670b9ba07a42 6
himla Skrevet 10. desember 2012 #10 Skrevet 10. desember 2012 (endret) Dersom ingen andre gjør det så gjør jeg det selv! Dersom han synes det er et problem så blir det ikke flere runder for å si det sånn! Endret 10. desember 2012 av himla 2
pleasantdreams Skrevet 10. desember 2012 #11 Skrevet 10. desember 2012 Jeg har gjort det et par ganger, og typen min har ingenting i mot det, så vidt jeg kan se.
Pialill Skrevet 11. desember 2012 #12 Skrevet 11. desember 2012 Jeg må stimulere klitoris for å få vaginal orgasme, så det så! Men det er vanskelig å komme, tar kanskje 10 min når jeg gjør jobben selv. og en halvtime om karen skal gjøre det for meg. Hadde ikke partner likt at jeg tok på meg selv, så får han finne seg en annen å ha sex med! men når det er sagt... alle jeg har hatt sex med sålangt har elsket det 3
Gjest LillaGorilla Skrevet 11. desember 2012 #13 Skrevet 11. desember 2012 Dersom ikke han tar grep, gjør jeg det selvsagt selv! Har aldri fått noen reaksjoner på det. Det burde jo bare være tennende å se en jente ta på seg selv, eller?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #14 Skrevet 11. desember 2012 Jeg gjør det, og har fått veldig positive reaksjoner Anonym poster: 8dfe901c4e488ec03f4749791d08013c 1
Sophie-Ann Skrevet 11. desember 2012 #15 Skrevet 11. desember 2012 Selvfølgelig!! Er jo ikke mannfolkene sin jobb å gi meg en orgasme? Det er vi to om 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #16 Skrevet 12. desember 2012 Forventer/ønsker dere kvinner at mannen stimulerer klitoris under samleie? Altså, under penetrering? For meg har det aldri vært naturlig og har aldri hørt noen klager på mangel av det, men jeg var sammen med en kvinne for en natt for noen uker siden og hun gav inntrykk av at hun ville jeg skulle stimulere henne mer på klitoris når jeg knullet henne. Når jeg knuller, så er det mer naturlig for meg å bruke hendene mine til å holde henne fast, holde i beina, hender, hofter, gi ris, pupper, ansiktet, osv. Jeg gnir skambenet mitt mot hennes i misjonæren for å gi trykk på klitoris og når hun rir meg så lar jeg hun dra seg mot meg frem og tilbake (noe hun som regel gjør av eget initiativ) slik at hun får stimulans på den måten. That's it. Når jeg fingrer og slikker og har begge hender ledig, så gir jeg selvsagt full oppmerksomhet til klitoris. Men ikke når jeg knuller. Det kan være at jeg stopper opp for eksempel i misjonær eller i skjeposisjon med penis inne i henne og stimulerer klitoris, men å gjøre det samtidig som jeg knuller og er i bevegelse er litt uvant. Noen tanker? Er dette noe jeg må legge til repetoaret mitt? Avslutningsvis så må jeg legge til at det ikke er noe som er mer digg enn å se en jente ta på seg selv og gi seg selv nytelse. Jeg bruker alltid å be jenter om å vise meg hvordan de stimulerer seg selv og onanere foran meg. Høres ut som om fyren TS har vært bort i som ikke likte dette har litt issues og ikke er trygg på seg selv. Kjør på! Anonym poster: 43eccdc950ebb7472d4f27ae2b235795
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #17 Skrevet 12. desember 2012 Forventer/ønsker dere kvinner at mannen stimulerer klitoris under samleie? Altså, under penetrering? Er dette noe jeg må legge til repetoaret mitt? Ikke for min del Ofte er det vanskelig (naturlig nok!!) for mannen å konsentrere seg, og da gir det ikke like god stimulanse. Så jeg synes det blir halv-godt for begge parter. Bedre at jeg gjør det selv, og han gir uttrykk for at det er greit Anonym poster: 6d0307cd3f6fe1b42d502c070a5e2aab
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #18 Skrevet 12. desember 2012 Forventer/ønsker dere kvinner at mannen stimulerer klitoris under samleie? Altså, under penetrering? Anonym poster: 43eccdc950ebb7472d4f27ae2b235795 Jeg liker det, men det kommer an på - i noen stillinger blir det ofte litt klønete og halvgodt som beskrevet over. Til og med opplevd at det "klyper". Men er vel mest vant til at å bruke mine egne hender er det som funker best akkurat under samleie. Anonym poster: 080a8511acb225465d71abffa7acd1a5
Gjest Lille-pus Skrevet 12. desember 2012 #19 Skrevet 12. desember 2012 Forventer/ønsker dere kvinner at mannen stimulerer klitoris under samleie? Altså, under penetrering? For meg har det aldri vært naturlig og har aldri hørt noen klager på mangel av det, men jeg var sammen med en kvinne for en natt for noen uker siden og hun gav inntrykk av at hun ville jeg skulle stimulere henne mer på klitoris når jeg knullet henne. Når jeg knuller, så er det mer naturlig for meg å bruke hendene mine til å holde henne fast, holde i beina, hender, hofter, gi ris, pupper, ansiktet, osv. Jeg gnir skambenet mitt mot hennes i misjonæren for å gi trykk på klitoris og når hun rir meg så lar jeg hun dra seg mot meg frem og tilbake (noe hun som regel gjør av eget initiativ) slik at hun får stimulans på den måten. That's it. Når jeg fingrer og slikker og har begge hender ledig, så gir jeg selvsagt full oppmerksomhet til klitoris. Men ikke når jeg knuller. Det kan være at jeg stopper opp for eksempel i misjonær eller i skjeposisjon med penis inne i henne og stimulerer klitoris, men å gjøre det samtidig som jeg knuller og er i bevegelse er litt uvant. Noen tanker? Er dette noe jeg må legge til repetoaret mitt? Avslutningsvis så må jeg legge til at det ikke er noe som er mer digg enn å se en jente ta på seg selv og gi seg selv nytelse. Jeg bruker alltid å be jenter om å vise meg hvordan de stimulerer seg selv og onanere foran meg. Høres ut som om fyren TS har vært bort i som ikke likte dette har litt issues og ikke er trygg på seg selv. Kjør på! Anonym poster: 43eccdc950ebb7472d4f27ae2b235795 Det er ganske mange menn som tenner på akkurat den opplevelsen. Så klarer TS å komme over den 'dørstokken' (som kan være litt 'klein' sånn tankemessig før du er så heit at du gløder) så er hun nærmest garantert ' the time of her life'. Tillit er dessuten et nøkkelord her. (Stol på meg her. Jeg vet. Fra A til Å) Ikke for min del Ofte er det vanskelig (naturlig nok!!) for mannen å konsentrere seg, og da gir det ikke like god stimulanse. Så jeg synes det blir halv-godt for begge parter. Bedre at jeg gjør det selv, og han gir uttrykk for at det er greit Anonym poster: 6d0307cd3f6fe1b42d502c070a5e2aab Det er iallefall ingen grunn til ikke å gjøre det. Hvorfor skal man gi slipp på en fullgod orgasme fordi man forventer at mannen er tankeleser eller utformet med flere hender enn de to han har fått ?
Gjest Bandit Skrevet 12. desember 2012 #20 Skrevet 12. desember 2012 Jeg tenner på å se henne ta på seg selv mens vi holder på. Helt klart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå