Gå til innhold

Tabu og politisk ukorrekt...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leste denne artikkelen om et veldig alvorlig og dystert tema - seksualisert vold og tortur. Da jeg kom over en setning (og en setting) som tente meg veldig.

Jeg er ganske nysgjerrig på dominans, og lignende, men får jo litt ganske mye skyldfølelse når jeg føler opphisselse over noe som er så alvorlig og trist.

Er det bare jeg som er sånn?

"Jeg så to nakne fanger, én masturberer mens den andre kneler foran ham med munnen åpen"

Anonym poster: 4ddd3aa025699b5ca7202efe23b0b7f2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Neida. Jeg har tatt meg selv i å bli tent av ord som "gruppevoldtekt" og lignende, i tillegg til den typen beskrivelser du nevner. What the heck, jeg har tatt meg selv i å onanere til Salo. We all have our kinks.

• Liker 1
Skrevet

Seksualiteten har ikke nødvendigvis noen form for sammenheng mellom moral - annet enn at det umoralske er tennende :nigo:

Ikke akkurat en uvanlig setting innen BDSM, men vel og merke med frivillige deltagere.

Skrevet

jeg har tatt meg selv i å onanere til Salo

Zalo? :klo:

Anonym poster: c453e7761f27cea41010133edc829bf7

• Liker 1
Skrevet

Salo.

Ikke for å fordømme deg på noen måte, håper ikke du tar det på feil måte, men det var noe jeg skulle ønske jeg kunne ha blitt uvitende om igjen. :(

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Ikke for å fordømme deg på noen måte, håper ikke du tar det på feil måte, men det var noe jeg skulle ønske jeg kunne ha blitt uvitende om igjen. :(

Haha, ingen fare, det er et ganske sykt stykke film, og ca 90 prosent av den er ikke tennende i det hele tatt.

Skrevet

Ikke akkurat en uvanlig setting innen BDSM, men vel og merke med frivillige deltagere.

Kanskje er det akkurat det som er tennende - at det ikke er frivillig. Ser for meg at dette er hetrofile menn som er tvunget. Han ene må onanere til orgasme selv om hele situasjonen er avtennende for han. Og uansett hvor lite han liker det så er det jo godt å få orgasme. Så når han kommer og egentlig ikke vil så spruter det en masse sæd(fengsel e.l - så har spart opp mye) på han andre. Hele settingen er kinky.

Anonym poster: 4ddd3aa025699b5ca7202efe23b0b7f2

Gjest Glorificus
Skrevet

Det fine med fantasier er jo at det nettopp er fantasier. Man kan aldri gjøre noe galt ved å fantasere. Og jeg vil tro de fleste har hatt minst én fantasi som de fleste ville sett på som politisk ukorrekt. Men gode nyheter: man er ikke tankene sine. Å få tenning av syke filmer, vold, drap osv osv, betyr jo ikke at man nødvendigvis noen gang ville utført noe av dette i praksis.

• Liker 1
Skrevet

Det fine med fantasier er jo at det nettopp er fantasier. Man kan aldri gjøre noe galt ved å fantasere. Og jeg vil tro de fleste har hatt minst én fantasi som de fleste ville sett på som politisk ukorrekt. Men gode nyheter: man er ikke tankene sine. Å få tenning av syke filmer, vold, drap osv osv, betyr jo ikke at man nødvendigvis noen gang ville utført noe av dette i praksis.

Nei. Ikke nødvendigvis, men hva tror du voldtektsforbrytere og pedofile fantaserer om? Ville de ha begått disse overgrepene dersom de ikke hadde gitt seg hen til slike fantasier?

• Liker 2
Gjest Glorificus
Skrevet

Nei. Ikke nødvendigvis, men hva tror du voldtektsforbrytere og pedofile fantaserer om? Ville de ha begått disse overgrepene dersom de ikke hadde gitt seg hen til slike fantasier?

Jo, men der har du jo nettopp det fenomenet jeg beskrev: noen fantaserer, og lar det være med det, men noen realiserer dem. Ingenting i verden kan få meg til å si at det er noe galt i å fantasere. Handlinger, derimot, de kan jeg være med å dømme på det sterkeste.

• Liker 1
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Jeg måtte vaske hjernen etter å sett denne. Pasolini holder jeg meg nå langt unna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...