Gå til innhold

Jeg savner han, så utrolig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje litt feil sted å legge det inn, men kjæresten min og jeg har tatt pause fra hverandre. Hverdagen går til å være knust og å prøve å la være å ta kontakt... jeg bare gråter, alt er et helvete..

Noen som har vært i en lignende situasjon? (Det er jo ikke slutt, så jeg må jo ikke kommer over han, bare en pause fra hverandre, få tid til å savne hverandre.)

Kommet bra ut av en pause? Jeg trenger han, alt er jævlig..

Anonym poster: 0009f0c57659a3d6208980491def7d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, kjærlighetssorg er ikke til å spøke meg :(

Hvorfor ble det pause da og hvem ville ha pausa? .. Jeg syntes egentlig pause er en feig og mild måte å gjøre det slutt med noen.

Men ja, har vært borti det før, men han tok pause fordi han måtte "finne seg selv igjen". Den pausa var helt jævlig. Jeg tenkte alltid på hva han gjorde, om han fant ei annen, om han rota med noen osv. Det endte med at både jeg og han fant en annen. Vi avslutta pausen vår, gråtende begge to. Sikkert fordi vi visste det var siste gang vi kom til å se hverandre. Dermed gikk vi hver vår vei, og har ikke sett hverandre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville ha pause, jeg forstår det, vi har vært oppå hverandre 24/7 i flere mnder nå... det rant over, men samtidig er pausen slik at vi fortsatt "hører til hverandre og ikke gjør noe med noen andre...

Jeg vil bare ha han tilbake, alt er så vondt!! :(

Anonym poster: 0009f0c57659a3d6208980491def7d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke en pause fra forholdet fordi man er oppå hverandre 24/7. Da er det bare å gi hverandre litt avstand i hverdagen. Finne på litt ting hver for seg.

Denne pausen kan være et tilfelle av en unnskyldning til å slå opp. Og hvis det er det - så er det veldig dårlig gjort ovenfor deg. Du blir satt på vent, kommer deg ikke videre, bare savner og gråter.

Jeg syntes synd på deg, TS, så beklager at jeg kommer med kommentarer om at det kan hende det er hans måte å gjøre det slutt på. Vil bare informere deg. Håper alt order seg snart :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... jeg tror ikke det er en unnskyldning for å gjøre det slutt... han sender søte god morgen mldinger, sier han elsker meg, er fortsatt i et forhold på facebook hvor han også har profilbilde av meg og han.. om han ville gjøre det slutt tror jeg han hadde gjort det allerede... Tror heller ikke han "holder meg på gress" fordi han gjør ikke noe med noen andre...

Alt er bare så vondt.. savner han så mye :(

TS

Anonym poster: 0009f0c57659a3d6208980491def7d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...