joyfolie Skrevet 10. desember 2012 #1 Del Skrevet 10. desember 2012 Hei til dere som har dette spisebordet. Jeg vurderer å kjøpe det da vi har en stoor familie og vi samles ofte. Bordet har jo fire ben helt innest under bordet. Er disse "plagsomme" i forhold til hvor du skal plassere stolene? Stanger stolen i benbordet i midten? Tenker også på når bordet er helt "slått sammen", blir det ikke mye ben? og trang under bordet? Når bordet er slått helt ut med 4 plater, hvor mange stoler får man plass til på sidene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #2 Del Skrevet 11. desember 2012 Hadde lenge griselyst på det bordet, siden det kom i butikken i 2007. Nå føler jeg at det er veldig shabby chiq og utdatert, og jeg er veldig glad jeg ikke kjøpte det. Anonym poster: c08b126307ac29470be568a7a05d3b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
joyfolie Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 11. desember 2012 Hadde lenge griselyst på det bordet, siden det kom i butikken i 2007. Nå føler jeg at det er veldig shabby chiq og utdatert, og jeg er veldig glad jeg ikke kjøpte det. Anonym poster: c08b126307ac29470be568a7a05d3b81 Hmm, okey. Det er forsåvidt sant. Men hva skal man liksom velge? Har du tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå